U
UppGiven
128
Poäng
127
Medlem i
2
Startade trådar
13 apr 2009
Senast aktiv
Är Kock, egentligen
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
UUppGiven gillade Chainsaw_s inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Ang kvalitén... Jag är köksmontör och monterar kök dagligen åt en av dom större hustillverkarna. Dom använder sig av vedum och jag...
-
UUppGiven gillade twoodys inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Vitvaror har vi haft problem med från ikea, men det var några år sen nu . Att säga att ikea skulle vara sämre kvalité i stommar lådor...
-
UUppGiven gillade Stls inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Intressant tråd - och det är alltid lika fascinerande att läsa trådar som kommer in på Ikeas prylar och de kommenterande som, nästan...
-
UUppGiven gillade Erjo0613s inlägg i tråden Nytt hus - välj bort kök och sätta in Ikea kök eller liknande.Jag och min svärfar gjorde nästan samma sak som ni förra året. Vi hade visserligen inga överskåp utan bara ett högt skåp och resten var...
-
UHur ofta byter du tvättmaskin? Jag föreslår att du behåller denna anslutningsdosa eftersom en fast anslutning är så mycket säkrare än en...
-
UDer där borde inte vara några konstigheter att koppla in sig på. TROLIGEN är det enligt följande: Blå = Noll Gul/grön = Jord Brun = Fas...
-
UAnledningen till frågan från början berodde på att kopplingarna var konstiga,vilket även jag som läskunnig kunde se!! Men nu har en...
-
UDet där uttaget är felkopplat och stickproppen också http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/22/Perilex_box_diagram.png Nollan...
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man