T
tomasbj
5
Poäng
4
Inlägg
17 år
Medlem i
1
Startade trådar
4 apr 2009
Blev medlem
25 dagar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ttomasbj svarade i tråden Termostat till värmebaronen MP4 G2.Hej! Kan du berätta vilket relä du valt och hur du kopplat in det, gärna med bilder? Tack!
-
TDet slutade med att jag skippade termostat och använder funktionen för temperatursänkning istället. Satte det ett potentialfritt relä...
Allmän info
- Från
- Norrland
- Kön
- Man