T
Tobiaz
73
Poäng
22
Inlägg
17 år
Medlem i
9
Startade trådar
4 mar 2009
Blev medlem
12 apr
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
TBild?!
-
TTobiaz svarade i tråden Vad gör jag med denna koppling?.Nu med bild, forumet accepterade inte .heic bilder. Nu som jpeg
-
TTobiaz svarade i tråden Vad gör jag med denna koppling?.Ja, det underlättar. Skit bakom spakarna
-
THej, Hittade denna hos en släkting, och känns inte okej att muttern/kopplingen ser så spräckt ut? Hur akut är det? Osäker på vilken...
Bilder
Tobiaz har laddat upp 5 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholms Län
- Kön
- Man