G
Gallianoman
854
Poäng
563
Medlem i
115
Startade trådar
22 feb 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
GVi ska precis dra igång pergolabygge och har dimensioner och teknik klart för oss… men så är det det där med virket. Jag tycker själv...
-
GGallianoman svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer effekt i Sear zone. 2. Den perfekta grillkvällen börjar under vår nysnickrade pergola på sommarhuset – och i centrum står...
-
GGallianoman svarade i tråden Home Assistant.Jo, porten är öppen. Jag har både testat elbolagets egna puck och Homey dongle innan flaggning…. Elbolagets funkade mycket sporadiskt...
-
GGallianoman svarade i tråden Home Assistant.Är det någon som fått någon hanportsmätare att funka med landis-gyr E360 och homeassistant? Jag har försökt få igång en Homey energy...
-
GGallianoman svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Nej, fördelen med forumsnubben är att det är lättare att undvika än gubben som står och skriker över häcken…. 😳
-
GGallianoman svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Ok, inte menat till TS utan er andra… hur hanterar man någon som beter sig som TS - som med en dåres envishet hävdar att det finns...
-
GGallianoman svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart fönsterputsrobot.1. 4-ways 2. Jag är just nu i en pågående konflikt om det är värt att köpa en ny fönstertvätt-apparat, och den här vinsten skulle gjuta...
-
GDessa bilder är inte rätt material att utgå från för att få reda på var gränsen går. Det finns ingen garanti för att de stämmer. Många...
Bilder
Visa mer
Gallianoman har laddat upp 22 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra götaland
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1976-05-21 (Ålder: 50)