63
Poäng
62
Inlägg
17 år
Medlem i
0
Startade trådar
14 feb 2009
Blev medlem
29 dagar
Senast aktiv
Värmer 200m2 med Baxi SI30, acc 3x750, termovar, Automix 30E, 5m utanpåliggande NVI2000.
Solvärme på önskelistan ;)
Intressen: Idrott luktar svett, sport luktar bensin ;)
Sommarprojekt: kulvert till garaget och 750L mera acc
Blev inte kulvert, utan en fristående vedeldad bastu... ;-D
Se mer

Aktivitet

  • Senast online

Allmän info

Från
Norrbotten
Kön
Man
Sysselsättning
Teknikintresserad datanörd
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.