S
snigeln
63
Poäng
62
Inlägg
17 år
Medlem i
0
Startade trådar
14 feb 2009
Blev medlem
29 dagar
Senast aktiv
Värmer 200m2 med Baxi SI30, acc 3x750, termovar, Automix 30E, 5m utanpåliggande NVI2000.
Solvärme på önskelistan ;)
Intressen: Idrott luktar svett, sport luktar bensin ;)
Sommarprojekt: kulvert till garaget och 750L mera acc
Blev inte kulvert, utan en fristående vedeldad bastu... ;-D
Solvärme på önskelistan ;)
Intressen: Idrott luktar svett, sport luktar bensin ;)
Sommarprojekt: kulvert till garaget och 750L mera acc
Blev inte kulvert, utan en fristående vedeldad bastu... ;-D
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
Allmän info
- Från
- Norrbotten
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Teknikintresserad datanörd