Misse
2 815
Poäng
1 294
Medlem i
221
Startade trådar
21 mar 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Misse svarade i tråden Hur stor skillnad mellan färgerna bör det vara för att bli snyggt?.Som det ser ut nu skall vi ha en ljus/"vit" mosaik på väggen och tanken är nu att hitta en färg till kökssnickerierna som är "ton i ton"... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Nu har vi faktiskt kökets layout klar! Kvar återstår färgval, materialval samt alla detaljer men det är ju det roliga! Tack alla som... -
Misse svarade i tråden Säker vatten 2026; diskmaskin och ångugn?.Tusen tack! Det verkar som att kranens pip måste vara spärrad så att den inte kan hamna i ett läge utanför vasken vilket innebär... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Jag brukar alltid förbereda det som skall tillagas först och för det ändamålet tror jag det skulle fungera hos oss men alla är ju olika... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Här är ett förslag med mer bänkyta: -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Tack för bra feedback! Vi har ingen ho i köksön idag och det blir svårt att få till tyvärr då det inte finns vatten dit. Detta blir... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Ja jag tror kanske att man tröttnar i längden om man inte har helt enfärgat (vi har dock svart och vitt idag så vi är vana vid detta)... -
Misse gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Utseendemässigt med endast målade luckor gillar jag ettan bäst, det ser mest harmoniskt ut. Men hur ska ni nå sakerna i alla överskåpen... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Vi har två förslag nu (jag har klippt och klistrat så det är inte särskilt fint): Det känns som väldigt mycket skåp i förslag ett... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Vi tänker lite så också men har ingen aning om vad det kan tänkas kosta. Kan man välja "vem som helst" och utgå från att vederbörande är... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Tack! Det är otroligt massvis som skall falla på plats så klart. Vi skall fundera lite på hur vi går vidare- kontaktar en arkitekt och... -
Misse gillade Chrzans inlägg i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Det är en faslig massa kvalitetsangivelser, ytskikt, beslag och annat småplock som man knappt tänker på, men som ska specificeras för... -
Misse svarade i tråden Tacksam för input vad gäller förslag till planlösning/layout kök.Jag fick otroligt bra hjälp i den här tråden (tackar och bockar för det). Planeringen har stannat av lite då vi haft ett förstört golv...
Bilder
Visa mer
Misse har laddat upp 147 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Kvinna