H
hellgun
927
Poäng
286
Medlem i
30
Startade trådar
6 feb 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Hhellgun svarade i tråden Hur tar man ner detta trädet på lämpligast/säkrast sätt?.Jag änvänder ett sånt här block plus ett långt starkt rep. Slänger upp en tunnare lina över en gren först och sen upp med repet med...
-
Hhellgun svarade i tråden 24 saker du kan bygga in i altanen.#25 (och allra viktigast) garage till robotklipparen.
-
Hhellgun svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Jag har fortfarande inga problem för jag har full koll på hur min maskin förbrukar. Har dessutom solceller så kan diska konstant dagtid...
-
Hhellgun svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Spelar ingen större roll för mig då jag kör maskinen så att det inte påverkar. Den har smidig inställning av starttid. Kör...
-
Hhellgun svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Vi har en modern Siemens och den drar 1500-1800 W konstant i 25-30 minuter i början av programmet när den värmer vattnet. Får du den...
-
Hhellgun svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Jag håller med om att en modern diskmaskin inte drar så mycket men däremot stämmer inte ditt påstående att 0,95 kWh är fördelat på så...
Bilder
Visa mer
hellgun har laddat upp 64 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man