O
Opus
Aktivitet
-
Senast online:
-
ONära 0
-
O1 ca 3 meter eller mer upp, 76 meter så sträcks slangen ca 2 - 2,5 meter, då pumpen ska hänga i slangen och inte i säkerhetslinan. 2...
-
OOpus svarade i tråden Koppling, kopparledning till trädgårdsslang..Köp en VA 1136 12 x r15
-
OOpus svarade i tråden Quiz: Vad kan du om luftvärmepumpar?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 1 262 andra personer (81%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?"
-
OOpus gillade pacman42s inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Det är Magdalena Anderssons regering som införde reglerna som gjorde att EI införde effekttarifferna, det var baserat på en utredning...
-
OOpus gillade Vanhederns inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Är du från Småland? Investerat 4000 kr 😂
-
OOpus gillade Alfredos inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Att du nog bara får bita ihop och gilla läget. 😉 För du är väl inte allvarlig?
-
ODu har blivit lurad Anticimex försäkring täcker inget det är bluff företag
-
OOpus gillade Eby90s inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Ja det var ju ingen som tvingade dig att lägga pengar på din anläggning, så den kostnaden får du leva med.
-
OOpus gillade Bozzens inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Det är inte klokt vilken dum fråga. Det är som att begära tillbaks investeringar som går minus på avanza. Herregud
-
OHar du verkligen gjort denna investering för att "möta Ellevios önskemål"? Det låter otroligt i mina öron. Jag tror snarare du gjort...
-
OOpus gillade Elds inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Lycka till!
-
OOpus gillade elmonts inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Otur för dig, men att du har gjort en investering som visade sig onödig kan du väl knappast lasta någon annan för. Men behåll grejerna...
-
OOpus gillade krambriws inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Förlåt, såklart är det sossarnas fel. Tack för det viktiga påpekandet!
-
OSer ut som Kirskål.
-
OOpus svarade i tråden Görs inte reglar raka längre?.Äntligen nån som sa det😀
-
OAnvänd plåtreglar, om det är till väggar.
-
OEnda gången jag sett boja användas är på fastighet med 8 våningar fallhöjd på toalettavloppet ner i en 90⁰ böj. Där behövdes det kan jag...
-
OOpus svarade i tråden Betala för material som inte använts (än)?.Nä
-
OOm det är något man vet så är det att det alltid är strul med försäkringsbolag. Droppskydd eller inte…
-
ODu måste ha ventiler.
-
OInte? "Inga ventiler", sade någon. Hur skall då fukten vädras ut?
-
OVad skall då den fukt som ändå tränger in, ta vägen? Det enklaste är att öppna upp två ventiler och se vad som händer.
-
OSkulle nog satt ventiler. Vi har ventiler överallt och det har fungerat i 100 år. Någon liten fuktfläck eller mögel kan ju komma och gå...
-
OIngen ventilation, ingen värme och ingen avfuktning är ett ganska säkert recept på problem. Även om du har plast som motverkar markfukt...
Bilder
Opus har laddat upp 3 bilder.
Allmän info
- Från
- Halland