mexitegel
45 581
Poäng
21 680
Medlem i
268
Startade trådar
25 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
mexitegel svarade i tråden Ersätta vattenburen golvvärme.Har samma, fördelare lägre än slingorna. Inga problem på 18 år, har byggt om och till systemet flera gånger och bara varit noga med att... -
mexitegel svarade i tråden Vattenkälla i energibrunn.Det gör den säkert, men du får inte det flödet med en liten pump. När vi borrade på familjegården så fick borrarna också avbryta, de... -
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag kan förstå att man är orolig. Men om man inte anser sig klara den svängen i vinterväglag skulle jag nog drista mig till att säga man... -
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Så om du sätter stenar så kör grannarna på dem, gräver du ett dike så kör de ner i det? Vägen ser ju högst normal ut. -
mexitegel svarade i tråden Idag hittade jag en gammal matkällare.Alla stenar i ett stenvalv är ju mer eller mindre bärande, så det är väl inte helt bra att plocka bort en sten... På föräldragården... -
mexitegel gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Så trött på materialspill/slöseri av hantverkare.Och förmodligen skulle det inte ens funka om någon driven ungdom skulle erbjuda sig att hämta allt oanvänt men överblivet mot lite... -
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det där är nog en omöjlig kamp och inte nyttigt för ditt blodtyck, Gräv ett dike istället - det ser ändå ut som det skulle behövas, -
mexitegel svarade i tråden Glömt lock i nergrävt kabelskyddsrör.Hade det inte varit under din platta hade jag nog föreslagit dynamit 😂. -
mexitegel gillade JohanLuns inlägg i tråden Forummedlemmar som blir mindre aktiva eller försvinner....Satt och funderade... Endel medlemmar har varit väldigt aktiva, några har känts både trevliga och kunniga. Men plötsligt minskar...
Bilder
Visa mer
mexitegel har laddat upp 1 461 bilder.
Filmer
Visa mermexitegel har laddat upp 19 filmer.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man