mexitegel
45 548
Poäng
21 667
Medlem i
267
Startade trådar
25 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Nygjuten altan. Ej nöjd
-
mexitegel gillade AndersMNs inlägg i tråden Anlägga grusad parkeringsplats - göra själv eller entrepenad?.Man ska inte underskatta hur kul det är att leka med en minigrävare! Billigt nöje sett som underhållning per timme. -
mexitegel svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Jag får kolla när den kommer hem, jag klarar ett byte utan att äta nudlar en månad om det skulle vara så 😉 -
mexitegel svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Absolut. Men insåg just att jag klickade hem en GLF-8 och inte en GKS-8 🙈. Vart lite stressigt vid 23.45 igår kväll. Tror nästan det... -
mexitegel svarade i tråden hur göra dessa gamla elkablar ofarliga?.Nej, det är inte ok. I bild 1,2 och 4 är det bästa är att koppla ur dem och dra loss ledningarna. Eller sätta kopplingsdosor. Är du... -
mexitegel svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Gick lös lite i sista stund på prime days, hoppas det blir bra 😅. Gamla trotjänar-dammsugaren (gas 20Lj började bli rätt sliten så... -
mexitegel svarade i tråden Humorhörnan .... -
mexitegel svarade i tråden Måla fönsterbågar.Om fönstren har klarat sig länge så har du svaret på frågan. ”If it works - don’t fix it” -
mexitegel svarade i tråden En extra check; icke bärande innervägg?.Den rödmarkerade väggen är inte bärande, dock kan bjälklaget ovanför ha satt sig något med tiden och därför nu vila lite på väggen. Är... -
mexitegel svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Idag har jag bara startat roboten igen, men skriver här för att tipsa om trädgårdsutställningen 1000 trädgårdar som är över hela landet... -
mexitegel svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Prisavdraget bör motsvara kostnaden för er att ta in en annan firma som rättar till felen. Så försök få in en eller helst två offerter... -
mexitegel svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Nämen, nu dök det upp en liten smygrasist igen här på forumet. För din information så finns det även svenska firmor med svenska... -
mexitegel svarade i tråden Polarpumpen.se, oseriös hantering.Om du köpt den 2021-05-25 gäller en 5-årig garanti till och med 2026-05-24 om det inte framgår något annat av garantivillkoren. -
mexitegel svarade i tråden Vart ska man sälja Telldus och andra 433 MHz grejor.Här på forumet lägger du det lämpligen under köpes och säljes. -
mexitegel svarade i tråden Anlägga grusad parkeringsplats - göra själv eller entrepenad?.Livet är för kort för att inte använda maskiner. Hyr en 1,5 tons grävmaskin med planeringsskopa och en rotationslaser (eller om du har... -
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Samma här, vet dessutom inte hur många gånger jag fått hjälpa airmee-killen att hitta adresser. Tycker synd om stackarn som får fara...
Bilder
Visa mer
mexitegel har laddat upp 1 459 bilder.
Filmer
Visa mermexitegel har laddat upp 19 filmer.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man