H
hydrolift
1 431
Poäng
730
Medlem i
22
Startade trådar
5 jul 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd bygga altantak ihop med hustak
-
HOT: Hälften av milen brandbilar framförs lär vara under stor brådska, likafullt får nog brandbilar backa även på skolgårdar och mot...
-
HJag tycker att det finns än poäng med att stressade sopgubbar inte ska vända lastbilar på trånga villatomter varje vecka. Kanske...
-
Hhydrolift gillade Television_Sets inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Jag vet inte vad du jobbar som, men du underskattar gravt andra människors dumhet. Jag har backat lastbil och släp som piper och...
-
HSnyggt trådlyft! ;) Men skatproblemet är ju alltid aktuellt så jag läste om vad jag skrev tidigare och måste komma med uppdatering...
-
HLåter väl hyfsat billigt. Hur många timmar hade det tagit dig att göra det själv? Dela 1500kr med det så får du se vad du får för summa...
-
HJo men då handlar det om småsummor i skillnad (hoppas jag). Problemet som verkar vara lite speciellt för el och VVS branschen är att det...
-
HTrådens sensmoral. Inte bråka och lägga dina pengarna på jurister. Lägg pengarna på grävning och ledningar istället.
-
HDet här var intressant, fick på omvägar reda på att allt processande gått på nära 1,2 miljoner. Bara för att få reda på att detaljplanen...
-
HSom när jag skulle skoja med med min mor och skickade denna bilden tillsammans med texten ”pistmaskin möter skidåkare” Hon fattade inte...
-
HJag tror ändå Bomanhögern har vaknat igen på denna front. Man har börjat förstå att den samtida borgerligheten har skapats och även...
-
HJag delar länken, men fyll bara i om du har rätt åsikter ;)...
-
Hhydrolift svarade i tråden Quiz: Har du koll på kärnkraft?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 307 andra personer (76%) som har gjort quizet "Har du koll på kärnkraft?"
-
HDet var nog i många fall enklare att jämföra priser då hantverkaren handlade det mesta på lokala bygghandeln. Min egen erfarenhet är att...
-
HMin egna bild alla jag visat den för, "är det en person som är överkörd" :)
-
HDet går inte att såga rakt med sticksåg, så du kan sluta leta blad...
-
HMyrket fokus på strantomter vid havet i attraktiva områden. Strandskyddet gäller hela landet och alla vatten. Har själv stött på...
-
HDet finns oerhört mycket oanvänd mark utanför de nämda skärgårdarna, tänk dej bara runt mälaren eller tex mellan Katrineholm...
-
Hhydrolift svarade i tråden Quiz: Vad kan du om säkerhet på byggarbetsplatsen?.Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 611 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?"
-
Hhydrolift svarade i tråden Quiz: Vad kan du om plåt?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 188 andra personer (67%) som har gjort quizet "Vad kan du om plåt?"
-
HVisst kan saker på lågpriskedjor vara billigare eller näthandeln. Men om man köper en tjänst att montera en produkt så förväntar jag mig...
-
HDet har framgått av andra trådar här att det finns faktiskt elfirmor som både tar "normal" timdebitering i stil med 500 kr + moms och...
-
HVilket sossigt och bittert inlägg. Det är väl precis det det blir om strandskyddet lättas. Om fler unga kan komma över billigare mark...
-
HJag kan i alla fall ge ett tips om hur man inte ska göra: Skarva inte tre stegar med spännband, och luta dem mot en flaggstång där...
-
HDet gjorde jag redan i inlägg # 4 och därefter kom diverse ovidkommande förslag på hur att få dit en lina. Förstår inte en del som...
-
HKreativa förslag här, undrar varför ingen nämner det uppenbara nämligen: hyr en skylift.
-
HSer mera ut som att stången är gängad på en bult/järn och då blir det problem att fälla den. Ska gängas av och hållas rakt, samt fällas...
-
HKan en flaggstång vara för hög? Däremot tycker jag att det verkar bli vanligt med flaggstångar som är så låga att man på lite avstånd...
-
HDå får du en löjligt låg flaggstång om du har ett enplanshus med platt tak. För att den regeln ska gälla krävs nog en viss minimihöjd på...
-
HMen vi lever dess bättre inte i ett Marxistiskt samhälle. Det är ju så att folk har olika ekonomiska förutsättningar med lön, förmågan...
-
HEn del har bara ett behov av att skriva hur förbannat "duktiga/präktiga" dom minsann varit. Skotta upp 30-35 ton så att allt hamnar 2 m...
Bilder
Visa mer
hydrolift har laddat upp 70 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man