axelman
1 274
Poäng
503
Medlem i
117
Startade trådar
12 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.utifrån ett fast väggstativ. ÄR LÄTTBETONG - VÄGG ETT SÅDANT ?? MÅNGA TACK Axelman -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Du menar Lättbetongplugg AP FAST Även om det med 4 pluggar bara blir 2, 5 kg per plugg ? Men säkerheten främst !!!!! TACK Axelman -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.SHARP Vi hoppas att det blir bra. Fästet skall monteras på yttervägg av lättbetong. Så vi undrar om de medskickade pluggarna och... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.GOD HELG Det var inte fel på kabeln till nedervåningen. DET VAR TEST-TVN SOM VAR FÖR GAMMAL Signalen var fin. S nu har vi köpt en ny... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Jag har skrivit till en av tv-teknikerna och bett dem komma och kolla om det är något, som behöver åtgärdas eller om det är något annat... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.länken funkar inte för mig Axelman -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Vi får det inte att fungera med kommande anslutning av tv på nedanplanet. Tv uppe går via ANTENN FÖRSTÄRKARE PÅ OVANVÅNINGEN..FUNGERAR... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk."sen" lösa signalen efteråt om det inte funkar direkt. HUR LÖSER MAN DEN DÅ EFTERÅT ? DOTTERN SKALL TA MED EN ÄLDRE MINDRE TV, så får... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Jag hoppades att hitta någon som kunde låna ut ett instrument / mätare som jag kunde hjälpa mig att konstatera att kabeln i dosan är OK... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Det gäller en ny tv EJ KÖPT ÄNNU: Jag vill gärna veta om kabeln är fungerande -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Tv via Internet kostar väl en slant ? Men det borde väl kunna mätas om det finns SIGNAL i DOSAN ? Tack för alla tips och Råd Axelman -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.Kompletterar med bilder på radio- dosan på högra kabeln. Men hur kolla om det är signal kabel / dosa till höger ? -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.TACK På blivande nya tv-väggen så finns nere till höger en vit dosa som innehåller kabel in utifrån, från taket- och kabel ut till... -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.VI är + 80. vi nöjer oss med svt 1 och svt 2 -
axelman svarade i tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk.TV på ovanvåningen fungera perfekt va masten -
axelman skapade tråden Vi behöver en tv till nedre våningen. Hustrun rejält sjuk i forumet HiFi, TV & Hembio.Vi har vår Pioneer 50 " tv på ovanvåningen. med inspelningsmöjlighet via en Humax box, Hustrun tyvärr sjuklig så hon kan varken gå upp...
Bilder
Visa mer
axelman har laddat upp 75 bilder.
Filmer
axelman har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Kön
- Man