Mugmaz
5 192
Poäng
1 891
Medlem i
79
Startade trådar
9 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Mugmaz svarade i tråden Byggahus bilvårdstråd.Nä man står inte i solen och tvättar. Medlen hinner torka in. -
Mugmaz svarade i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Jo det har man gjort i 15 år. -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Koll på stenläggning?.Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 183 andra personer (5%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?" -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Har du koll på kärnkraft?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 80 andra personer (44%) som har gjort quizet "Har du koll på kärnkraft?" -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Pular du olagligt med elen?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 15 andra personer (62%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?" -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Kan du skruva trallen?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 432 andra personer (22%) som har gjort quizet "Kan du skruva trallen?" -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Vad kan du om luftvärmepumpar?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 779 andra personer (19%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?" -
Mugmaz svarade i tråden Ctek batteriladdare - kvalitet hölje.Min Ctek är ca 20 år gammal. Hel och fin. -
Mugmaz svarade i tråden Avslutad: Vinn en högtryckstvätt från testet!.1.Tvätta bilen. 2.Vill se om någon av dom är bättre än min AVA. -
Mugmaz svarade i tråden Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller.Ni har missat AVA. -
Mugmaz svarade i tråden Hur sjutton betalar man kontant?.Paypal -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Vad kan du om såpa?.Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 584 andra personer (31%) som har gjort quizet "Vad kan du om såpa?" -
Mugmaz svarade i tråden Quiz: Har du koll på grannarna?.Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 187 andra personer (5%) som har gjort quizet "Quiz: Har du koll på grannarna?"
Bilder
Visa mer
Mugmaz har laddat upp 297 bilder.
Filmer
Mugmaz har laddat upp 2 filmer.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Packningskoordinator.