Stefan N
35 617
Poäng
13 716
Medlem i
135
Startade trådar
8 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Stefan N svarade i tråden Göra om garagetak!.Riv bort både masonit och råspont och kör råspont direkt sen. -
Stefan N svarade i tråden Mura Sockeln.Det kommer inte rasa. -
Stefan N svarade i tråden Isolera under pool.Man isolerar även under betongen. -
Stefan N svarade i tråden Mura Sockeln.I princip är det ju kört, du kommer inte åt att rostskydda och betongen skyddar inte så grunt. Laga upp när det går sönder och lev med det. -
Stefan N svarade i tråden Leca-blockets draghållfasthet?.Går inte dra i Leca. -
Stefan N svarade i tråden Hur enklast putsa en skorsten i tegel på vinden?.Gipsputs är nog inte ens tillåtet, kör c-bruk. -
Stefan N svarade i tråden Byggahus bilvårdstråd.Jag står aldrig i solen och tvättar. -
Stefan N svarade i tråden Leriga fotspår som fastnat på ny tryckimpregnerad bräda..Det försvinner, inget fel. -
Stefan N svarade i tråden Vart skall jag börja sätta plattor?.Lite inne på det som sagts ovan. Vad är det ens för underlag du har? Gammal matta eller vad? -
Stefan N svarade i tråden Lossa tvålkopp?.Då har du dragit sönder den då det är där du lossar den. -
Stefan N svarade i tråden Karm badrum.Ja, men det står även att tröskeln ska liva med väggen. Hur man löser det vet jag inte då? -
Stefan N svarade i tråden Karm badrum.Karmen ska liva på insidan för tätskiktet. -
Stefan N svarade i tråden Lossa tvålkopp?.Är det lim så ta en ståltråd bakom, men det kan ju va så att den silvriga delen närmast väggen är påskjuten ovanifrån också. Hur ser... -
Stefan N svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Kalkfärg skulle jag säga. -
Stefan N svarade i tråden Fylla ut hörn i dörröppning? Betongvägg.Sätt dit ny omfattning sen kör gipsputs för att fylla ut. -
Stefan N svarade i tråden Är det kaklat direkt på betongen?.Från 2014 BBV. -
Stefan N svarade i tråden Är det kaklat direkt på betongen?.Tätskikt ska ansluta mot karm. -
Stefan N svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Renspluggen är bara ett av dina problem där. -
Stefan N svarade i tråden Kan någon detta?.Även kallad ankfot. -
Stefan N svarade i tråden Laga klämring tenporärt.Men har du testat med att bara köpa ny klämring? -
Stefan N svarade i tråden Hur låser jag upp detta rörsvep?.https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-oppna-excentersvep-till-stupror-hjalp.342103/ -
Stefan N svarade i tråden Erfarenhet av Dyckertpistol BNX50 18V Rapid.Nä, den där är inte för panel. -
Stefan N svarade i tråden Renoveringsdrömmar, bästa renoveringsprogrammet?!.Dom kanske har insett det idiotiska med att hålla på där? -
Stefan N svarade i tråden Hur utjämna nivåskillnad mellan golvspån och plastmatta?.Flytspackel.
Bilder
Visa mer
Stefan N har laddat upp 1 274 bilder.
Filmer
Visa merStefan N har laddat upp 69 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm Täby
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1973-11-05 (Ålder: 52)
- Sysselsättning
- Brandman
- Signatur
-
Har du inte tid att göra det rätt från början har du inte tid att göra om det sen heller.