Fotografen
26 902
Poäng
15 381
Medlem i
100
Startade trådar
26 mar 2006
Senast aktiv
Bakåtsträvande konservativ surgubbe som tycker telefoner gör sig bäst i bakelit.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Fotografen svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?."Ta betalt", vem betalar, elanvändaren, eller någon annan? -
Fotografen svarade i tråden Hur koppla tvättmaskin till äldre kran?.Som sagt, flytta med dig nippeln. Jag tycker det borde vara samma gänga på bägge kranarna? -
Fotografen svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Hur man än resonerar så går det inte att komma från att distributionssystemet är byggt för en effektriktning; mot slutkunden...fakta, du... -
Fotografen svarade i tråden Försvarsmaktens PFAS-utsläpp gör hus svårsålda.Ja håken vet? Uppsala innebär ju "dyrt" men närhet till flygflottilj, skyddsobjekt osv krånglar till det. -
Fotografen svarade i tråden Försvarsmaktens PFAS-utsläpp gör hus svårsålda.Jag känner till området, tro mig. Har du varit där? Ser du inte omgivningen på satellitbilden? Det är ett läge för småindustri, bor du... -
Fotografen svarade i tråden Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet.Vad innebär "9 000" ? -
Fotografen svarade i tråden Försvarsmaktens PFAS-utsläpp gör hus svårsålda.Känner du till området? Det är saker du inte heller förstår. Läget, Läget, Läget. Läget är i tätbebyggt område, kommunalt vatten är... -
Fotografen svarade i tråden Leca-blockets draghållfasthet?.Jo, samma här. -
Fotografen svarade i tråden Leca-blockets draghållfasthet?.Jag skulle inte våga dra med mer än Ganska Lite i en lecamur. Har du ingen sten att borra fast det i? -
Fotografen gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Eller vår industri det som är kvar av den. Det går inte att köra pappersmaskiner med ström lite när vinden blåser; det är kontinuerliga... -
Fotografen svarade i tråden Hur enklast putsa en skorsten i tegel på vinden?.Jag skulle nog också säga att man glidgjuter inne i kanalen, på ett eller annat sätt. -
Fotografen blev ledsen av [SH]s inlägg i tråden Värt att byta kondenstorktumlare till värmepumpstorktumlare?.Lycka till... Säljs inga tumlare utan värmepump till privatpersoner sedan ett år tillbaka. EU-förordning som förbjuder torktumlare utan...
Bilder
Visa mer
Fotografen har laddat upp 240 bilder.
Allmän info
- Från
- E
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1971-01-01 (Ålder: 55)
- Signatur
-