Herr hatt
350
Poäng
199
Medlem i
22
Startade trådar
4 jan 2009
Senast aktiv
Fråga så kanse jag svarar
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
Herr hatt svarade i tråden Grannfastigheten ska bomma igen vår parkering/uppfart.Är grannen helt omöjlig att prata med? Vad anger han för skäl till att vilja ha häck. Om han. Nusjälv inte bor nära. Och stör sig på... -
Herr hatt svarade i tråden Bestriden faktura hantverkaren sa upp sig.Knepig situation Vad har ni för avtal, är det upsagt och i så fall hur? Är avtalet inte uppsagt så skall snickaren slutföra jobbet... -
Herr hatt svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Förstår inte varför TS startade denna tråd om syftet var annat än underhållning När forumet försöker hjälpa till och önskar... -
Herr hatt svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Jag med andra vill gärna se en bild på bänken. Kan tänka mig att en radhustomt inte är särskilt stor så det kanse inte blir mycket... -
Herr hatt svarade i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Självklart tycker jag grannen skall ge dig tillgång till att underhålla din fasad vid behov och jag gissar att du har någon form av... -
Herr hatt svarade i tråden Väg servitut över vår mark.Om ni redan nu vet att marken i frammtiden skall användas till hästhagar. Kan man ju ta med det i avtals servitutet tex att vägen kan...
Bilder
Herr hatt har laddat upp 4 bilder.
Allmän info
- Från
- Göteborg
- Kön
- Man
- Signatur
-
Herr Hatt