D
duetten
260
Poäng
69
Medlem i
18
Startade trådar
3 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
DKreativ lösning säger du? Om det sitter ett litet hjul högst upp som man ska trä en ny lina kring så kan du göra detta med en drönare...
-
DJa alltså, det är ju lite skillnad på att köra igenom någons trädgård eller en asfalterad basketplan? (ursprungligen var denna yta som...
-
DHahaha! 😂 Stoppa ner en ballong på sugrör och blås upp i slutet på stammen, sen stoppar du ner en lövblås i andra änden och kör utav...
-
DAlla grythyttan original som jag suttit på är lika nedböjda. Riktigt kass konstruktion.
-
Dduetten gillade JockeHXs inlägg i tråden Hur hanterar/tolkar jag avtal med grannen om återställning efter stödmursbygge.Alltså om du gör någon form av crowdfunding på byggahus så är jag gärna med och bidrar lite till din juridiska tvist.
-
DDen är av porslin så ingen fara, denna hade förövrigt en benämning som idag inte går an men anspelade på välutrustade afrikaner.😆 Har...
-
DTuff sits du sitter i. Starkt att ens lägga ut frågan här. Offerten du fått på målningen du fått låter helt galen. Vi blästrade vårat...
-
DVi har renoverat badrummet och tog in en BKR-hantverkare för att jobbet skulle göras på rätt sätt. Efter första duschen upptäckte vi en...
-
DVälkommen till forumet. Jag är övertygad om att kvaliteten på din inlägg enbart kan bli bättre.
-
DIntressant att så fort man kritiserar något destruktivt samhällsfenomen med stora ekonomiska eller politiska insatser så är man rysk...
-
D😆 Vi hade sommarhus i Trånkan när Skogås byggdes, det var utanförskapsområde redan då 😄
-
DRing upp. Skäll ut. Gör samma sak tillbaka. Ring de andra firmorna och förklara läget. Gå vidare i livet.
-
DTur i oturen och som du säger så går det knappt att se vilka pannor som är nya! 😁
-
DVisst borde man väl ha någon dag på sig?
-
DDet där måste du fixa, risken är att det tränger in vatten vilken kan leda till att hela väggen rasar! Går snabbare än man tror!
-
DJag röstar för att riva hela bygget och göra om med en annan sten. Här har vi ingen plats för fattiga. Som vi vet finns det inga...
-
DLucka 24? //
-
DJag vet egentligen inte om jag är förvånad eller inte. Jag träffade Seher under hennes tid som ordförande för LSU och sedan även för...
-
DDet var ju mysiga hus men, även om det är släkt och systrar så vill man kanske ändå inte konstant titta "in" till varandra? Sedan får...
-
DDå var det i praktiken kört redan från början.
-
DDet där grunnade jag på med. Hur sjutton bygger man jämställt. Jag förstår inte ens vad det betyder. Slå i varannan spik?
-
DOm nu jämställdhet var så viktigt för skilsmässoparet så undrar man varför de inte bytte av och spenderade varannan helg i huset och...
Bilder
Visa mer
duetten har laddat upp 19 bilder.
Allmän info
- Från
- Västerbotten
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Civilingenjör