phl
7 428
Poäng
7 247
Inlägg
20 år
Medlem i
178
Startade trådar
10 aug 2006
Blev medlem
8 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
phl svarade i tråden Cembrit windstopper extreme.Sjukt trådlyft, jag vet. Skriver eftersom jag heller inte hittat så mycket info om att använda Cembrit Windstopper som vindskydd. Min... -
phl gillade Bästerortarns inlägg i tråden Vågar man köpa den här bostadsrätten i nybildad förening?.Inte alls en röd flagga 🤔 -
phl svarade i tråden Vevortråden, bojsänke vs. prisvärt?.Är generellt allergisk mot kinesium men testade faktiskt en Vevor-pryl, nämligen en 230->120 VAC transformator. Köpte en 500 VA-modell... -
phl svarade i tråden Vevortråden, bojsänke vs. prisvärt?.Lite off-topic, men ett tips för vattenförsörjning i utrymmen där man inte vill riskera att pytsa ut 30 liter från vattenslangen, är att... -
phl svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Amazon och tyska Ebay, denna gången blev det Amazon för att jag behöver det kvickt och det trillade in under Prime-leverans. -
phl svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Beställde precis ett 32 mm för att leda ut lite rör till värmepumpen :) Det största jag kört med min handhållna maskin är 120 mm. Det är... -
phl svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Visst är det! Jag har kört "kinakärnborr" för husbehov i nästan 20 år, de är otroligt prisvärda. Det får jag nog också säga att min... -
phl svarade i tråden Patentet för Festools Domino går ut i juni 2026.Kommer snart till en Lidl nära dig... -
phl svarade i tråden Vad kostar barnarbete nu för tiden?.Vi betalar tonåringarna 85 kr/h för trädgårds- och renoveringsarbete. Vi betalade lite lägre innan och då upplevde jag det som att det... -
phl svarade i tråden Festool dwc18 2500 drar inte i skruven.Har du tidigare haft problem med andra skruvar? Har en 4500-varvare av samma modell och handhavandet är A och O för att få det att... -
phl svarade i tråden Elfasystem eller liknande i skåpbil.Hur mycket vinner du på att ha ett skensystem i grunden? Om du ändå ska bygga hyllplan och eventuellt dela in i fack osv. med plyfa så... -
phl svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Varmförzinka! Spelar ingen roll om det ska användas inom- eller utomhus. Bara att bestämma sig för att det är det är snyggt, så slipper... -
phl svarade i tråden Larminstallation Siemens SPC, LARMSKOLA!?.Någon som har en SPC PSU i någon form till salu? Är även intresserad av PSU-kort/kapsling utan dörrcentral/IO-expander. -
phl svarade i tråden Vad är det som växer i min trädgård?.Har framgångsrikt rensat vissa ytor i trädgårdem från kirskål. Varje liten rotdel måste bort, så det är grep och manuell rensning som... -
phl svarade i tråden Backljus släpkärra - installera extra.Får ta mig en titt. Har inte kollat elen på släpet ännu (den fungerar!) men blir väl läge för det när jag byter hjullager i sommar. -
phl svarade i tråden Backljus släpkärra - installera extra.Snyggt! Precis det där har jag gått och funderat på nu i två år, kanske dags att ta tag i det :) Vad är det för belysning?
Bilder
phl har laddat upp 7 bilder.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man
- Signatur
-
Gör man fel får man lida.