A
Abbendix
49
Poäng
28
Inlägg
18 år
Medlem i
15
Startade trådar
22 dec 2008
Blev medlem
9 apr
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
AAbbendix svarade i tråden Reservdel till VE4 värmebaronen.Bara läck på vänster sida, vet inte hur det ser ut på insidan. Kanske går att lappa på metallbit men ser det som kortsiktig lösning...
-
AHej, Min gamla trotjänare i 16 år har börjat läcka efter rostangrepp i metallstycket och undrar om någon har en liknande panna stående...
Bilder
Abbendix har laddat upp 2 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholms
- Kön
- Man
- Signatur
-
Mvh Albin
-------------------------------
Byggblogg: http://www.abbendix.se/category/Sommarhus-projektet.aspx