D
dekagon
72
Poäng
41
Medlem i
4
Startade trådar
19 dec 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
DSkulle vilja påstå att standard är "hona" på slangen och "hane" på munstycket/apparaten/kranen/vad det nu är. Dvs. alla slangar är...
-
Ddekagon gillade Bästerortarns inlägg i tråden Vad är detta? Grävde och fann dessa på min skogstomt..Att du oavsett land inte fattar skillnaden mellan oätligt/giftigt kanske? 🤔 Eller vad en veterinär säger till dig? Att flera veterinärer...
-
DSå du menar att det är en myt att det är farligt bara för att vissa hundar klarar det? Det finns människor som har överlevt ett skott i...
-
Ddekagon skrattade åt maria01s inlägg i tråden Vad är detta? Grävde och fann dessa på min skogstomt..frågat flera vätrinärer om det här i flera år nu dom menar på att man sprider myten istället för att säga att visa hundar klarar det
-
Ddekagon skrattade åt maria01s inlägg i tråden Vad är detta? Grävde och fann dessa på min skogstomt..det är en myt att det är giftigt för alla hundar våran rottis stal ett stort packet av mörk chocklad när hand var 2 år vi åkte direkt...
-
Ddekagon skrattade åt Helena Ss inlägg i tråden Vad är detta? Grävde och fann dessa på min skogstomt..Min hund äter med förtjusning hästgödsel. Jag anser hästbajs är oätligt för mig. Maria01 har kanske annan uppfattning där?
-
DEn oätlig svamp innehåller inte gifter som gör dig sjuk eller skadar dina organ (till skillnad från giftiga svampar). Du dör alltså inte...
-
DOm du vill ha behaglig temperatur är det nog en AC som gäller.
Bilder
dekagon har laddat upp 3 bilder.
Allmän info
- Från
- Västervik
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Objektledare IT