I
igelkotten82
418
Poäng
137
Inlägg
18 år
Medlem i
1
Startade trådar
22 nov 2008
Blev medlem
2 dagar
Senast aktiv
Ritat hus sedan 12 års ålder. Byggt ett passivhus 2009 och ett nollenergihus 2013 som jag bor i.
Intressen: Energisnåla lösningar och särskilt passivhus är något jag brinner för och tycker att alla bör fundera på om man ska bygga nytt.
Intressen: Energisnåla lösningar och särskilt passivhus är något jag brinner för och tycker att alla bör fundera på om man ska bygga nytt.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
IDet blir ett sinuskorrigerat plåttak(pannplåt) lackad i mörksilvermetallic RAL. Samma profil (Plannja sinus 18) som denna, fast mörkare.
-
IHär se man husets läge och placering på lite mer avstånd. Råspont och takpapp påbörjas snart om värdet tillåter.
-
ITack! Det är tillverkade furu fönster, men en speciell mörkbrun matt lasyr ifrån sikken cetol, som täcker dom ljusa delarna i furu och...
-
Iigelkotten82 svarade i tråden När arkitekt bygger i egen regi.Fint bygge! Vad är det för ytbehandling på fönsterna?
Bilder
Visa mer
igelkotten82 har laddat upp 23 bilder.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Arkitekt
- Signatur
-
Ser inga anledningar till att inte bygga passivhus..