B
BGA
641
Poäng
230
Medlem i
69
Startade trådar
20 nov 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
BJag ser absolut behovet av att kunna skriva anonymt. Jag (och väldigt många andra) har definitivt lagt ut tillräckligt mycket...
-
BBGA gillade Håbbe01s inlägg i tråden Stiga villa. Jag är trött på startnyckeln och solenoid som krånglar.Sätt dit ett startrelä som klarar mycket mer ström Typ...
-
BHej Fairlane Som jag ser det så är en värmepump som klarar hela husets värmebehov utan stödvärme och som med en växelventil även kan...
-
BBGA svarade i tråden Stiga villa. Jag är trött på startnyckeln och solenoid som krånglar.Har redan provat huvudbrytare, men risken är att någon lämnar den i inkopplat läge och startmotorn förstörs. Finns en - engine start-...
-
BManual, reservdelslista (remmar), sprängskiss önskas. Eventuellt är det samma traktor som HVA eller Jonsered?
-
BBGA skapade tråden Stiga villa. Jag är trött på startnyckeln och solenoid som krånglar i forumet Trädgårdsmaskiner.Vill skippa dessa komponenter och bara ha en kontakt som klarar strömmen, typ en huvudströmbrytare. Tips om var jag hittar en sådan?
-
BTänkte hyra skylift över en weekend. Kan man högtryckstvätta och måla dagen efter? Jag tänker att det skulle gå med en vattenbaserad...
Bilder
Visa mer
BGA har laddat upp 41 bilder.
Allmän info
- Från
- Kågeröd
- Kön
- Man