C
ConnyK
652
Poäng
131
Medlem i
18
Startade trådar
1 nov 2008
Filmer
Aktivitet
-
CJag ville mest hänvisa till reglerna och att det inte är möjligt att ladda upp flera dokument. Jag har också slagit samman två fakturor...
-
CConnyK svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Om någon får olika fakturor till ProDeals Beställde från Amazon Bosch GSR 18V-65 + GST 18V-155 i december och trots att det fanns på...
-
C”Snickerboa” stängd i en månad Ju äldre man blir desto gråare blir håret och synen. Hårets färg har inte så stor betydelse men...
-
CDom verkar satsa på Pajala och Kramfors... 😉
-
CConnyK svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Jag har en GFR 18v-23 och är väldigt nöjd med den och är betydligt bättre än den jättegamla bensindrivna Partner som gav upp pga ålder...
-
CBeror ju lite på omfattningen av ogräsbekämpningen. Jag har själv en 25-meters uppfart och en parkeringsyta som jag håller efter med en...
-
CSom självklart drivs av två 18v batterier ;)
-
CDenna tråden handlar sällan om behov 🫣😂 Saken är att vi har vid vår stuga massvis med små träd som är lämnade kors och tvärt i skogen...
-
CKom idag och fått ett uppdrag att testa den genom att rensa bort ett mindre träd som blåst ned över ridstig. Bara att fylla upp olja och...
-
CVar tvungen prova och hade ett gammalt körsbärsträd med grentorka. Gick bra och styrkan är inga problem, längsta delen på övre stammen...
-
CPrydligt! Jag sorterar bara mitt i två högar; ”bra att ha” samt ”synd att slänga”
-
CInte bara idag, men det blev klart nu. Varför ska man då bygga en sittpuff? Flera i min närhet har påtalat att sådana går att köpa...
-
CHej, Jag skulle vilja ha lite råd kring en skada på en kamin och vad som är rimligt att göra i en sådan situation. Vi har en...
-
CFrugan trodde nog att någon hade dött när jag ringde henne imorse. Men det var bara för att förhandla ett verktygsinköp vid halv...
Bilder
Visa mer
ConnyK har laddat upp 40 bilder.
Allmän info
- Från
- -
- Kön
- Man