nanowire
27 532
Poäng
6 281
Medlem i
64
Startade trådar
17 okt 2008
Senast aktiv
:)
Intressen: Relevant här är nog att jag är intresserad av vetenskap, finsnickeri, smide och husrenovering. Har några gamla hus med ständigt renoveringsbehov; en egnahemsvilla byggd 1923 samt, som fritidshus, en gammal gård och en liten fäbod/fiskestuga i norra Jämtland.
Intressen: Relevant här är nog att jag är intresserad av vetenskap, finsnickeri, smide och husrenovering. Har några gamla hus med ständigt renoveringsbehov; en egnahemsvilla byggd 1923 samt, som fritidshus, en gammal gård och en liten fäbod/fiskestuga i norra Jämtland.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
nanowire svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Du fångar det perfekt med skämt-kurvan. Märks verkligen att du är en fena på cad @Ola C! -
nanowire svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Det jag menade är inte att befintlig Bosch är dålig utan att Bosch saknade något med bättre blås i sortimentet jämfört med andra... -
nanowire svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.=================================================================== MODELL SYSTEM MAX FLÖDE HASTIGHET KRAFT... -
nanowire svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Välbehövligt, befintlig verkar ha relativt lågt flås. Kul också att de visar den ihop med stensågning/slipning, så jag har haft bäst... -
nanowire svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Förstår över huvudtaget inte vad du menar. OnTopic: Här är från när jag fulsnickar lite kapell-ställning till båten av spillvirke. Nya... -
nanowire svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Så det är dagskursen; det kostar en systainer för att bli av med fyra blå lådor? -
nanowire svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Svenskar har alltid legat i framkant gällande att isolera sina bostäder -
nanowire svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Två nya Bosch 12V från prime-dagen. Inredningar ska transplanteras till systainers. Känns välbalanserat och gediget, funkar med... -
nanowire svarade i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Utsug ur verkstaden är guld, jag har två olika och använder ofta båda samtidigt -
nanowire gillade Pysslarns inlägg i tråden Från garage till "multiverkstad" en riktigt seg byggtråd.Och plötsligt blev verkstaden hälsovådlig… Och det gick fort måste jag säga! Egentligen har det väl kommit smygande en tid men för ett... -
nanowire svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Min GTS 10 XC som dog för ett tag sedan. Monterade bort anhåll, slangar och fräs för lite felsökning. Visade sig vara motorskyddet som... -
nanowire svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Adaptrar ger effektförluster genom ökad resistans. Bland annat. Jag skulle nog undvika till högeffektverktyg. -
nanowire svarade i tråden Erfarenhet av Dyckertpistol BNX50 18V Rapid.Att skruva upp ytterpanel låter som det kanske sämsta av möjliga alternativ. Vid närmare eftertanke är det nog sämre att limma men...
Bilder
Visa mer
nanowire har laddat upp 1 898 bilder.
Filmer
Visa mernanowire har laddat upp 34 filmer.
Allmän info
- Från
- Södermanland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Forskning kring förnybar energi i transportsektorn