AndersPS
20 403
Poäng
3 192
Inlägg
18 år
Medlem i
56
Startade trådar
11 okt 2008
Blev medlem
4 timmar
Senast aktiv
Renoverar mitt hus. :)
Renoverar mitt hus och jobbar med kommunikation/marknadsföring.
Har precis blivit pappa.
Renoverar mitt hus och jobbar med kommunikation/marknadsföring.
Har precis blivit pappa.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Och? Har inte sett en enda som säger mot det. Vad är din poäng? Att Volvo och Polestar är samma sak? -
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Nej, DHL är en massa olika företag med olika verksamheter, organisationsnummer, VDar och affärsidéer. De ingår alla i samma koncern. På... -
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Tack för att du förtydligade min poäng. Visste inte att DHL tillverkar bilar, men intressant! Igen, tack för ditt otroligt insiktsfulla... -
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.DHL är ju minst ett tiotal olika bolag med olika tjänster. -
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Så sant. -
AndersPS skrattade åt hovapettsons inlägg i tråden Källaren från 1969 blir som ny: Färdigställa gymmet.Jag tror mängden sladdar här förklarar en del av kopparbristen i världen. -
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Samhällsinformation. Inte reklam. Knäppt men så är det -
AndersPS svarade i tråden Nya regler för postleveranser.Än värre, om man nu ser det ett problem, är ju att de olika postoperatörerna inte ens delar ut samma dagar eller enligt samma schema. -
AndersPS svarade i tråden Humorhörnan ....Fake news, Viagra är smaklöst. :D -
AndersPS svarade i tråden Totalrenovering av 20-talslägenhet och villa.Finns mattor som släpper igenom fukten. -
AndersPS svarade i tråden Är detta en rimlig parkeringsanmärkning?.Ja, därav "vem vet". Hade det varit jag som drabbats av ovan hade det garanterat lett till en anmälan till JO eller något, men igen, vem... -
AndersPS svarade i tråden Är detta en rimlig parkeringsanmärkning?.Rimligen borde ju den som givet tillståndet vara bunden av det, men tja, vem vet. -
AndersPS svarade i tråden Är detta en rimlig parkeringsanmärkning?.... eller bitter gubbe på a) Flashback, b) Familjeliv, c) Byggahus -
AndersPS svarade i tråden Är detta en rimlig parkeringsanmärkning?.Så var skulle du gjort? Tagit till våld för att stoppa honom sätta fast den? -
AndersPS svarade i tråden Är detta en rimlig parkeringsanmärkning?.Ja, det är solklart förbjudet om du inte har tillåtelse. Vi får hoppas att de som anvisar dig platsen har tillåtelse att hänvisa folk... -
AndersPS svarade i tråden Hjälpa sonen köpa hus.Jag läste vad du skrev, även om du förlorar så vinner du på sikt. Det var min tröja. Och även om du har rätt i att de allra flesta...
Bilder
Visa mer
AndersPS har laddat upp 1 619 bilder.
Filmer
Visa merAndersPS har laddat upp 89 filmer.