Alfredo
86 361
Poäng
38 540
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Ben till bord
-
Alfredo svarade i tråden Definition parkering? Krutkärringen fick p-bot när automaten var borttagen.Jag tycker det är rätt kundorienterat att kunna hantera partneringskostnaderna genom att klicka på en skärm i bilen utan att ens behöva... -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Det har jag aldrig sagt men jag har genom åren haft väldigt märkliga fel som visat sig bero på "skakiga" minneschip. Jag tror också att... -
Alfredo svarade i tråden Tänkte lägga en kabel…..Om du verkligen ska anlita en elektriker föreslår jag att du frågar denne om vilken kabel som ska användas, vad elektrikern vill ha för... -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Kan inte du fokusera mer på robotgräsklippare och mindre på att klanka ner på andra i tråden? Det blir rätt tröttsamt att läsa ditt gnäll. -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Var har han gjort det? -
Alfredo svarade i tråden Idag hittade jag en gammal matkällare.Snåljåp! -
Alfredo gillade [SKPG]Zamoras inlägg i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Nu är väl @Pacman rätt bevandrad med olika mjukvaror, teknisa produkter och problemsökning osv. Har precis för mig att han exempelvis... -
Alfredo svarade i tråden Hyresrätter i småhusområden ett tudelat ämne.Vilket? -
Alfredo skrattade åt Claes Sörmlands inlägg i tråden Krypgrund full med eternit-skärvor, hur ska jag ta hand om det?.Eller om det var sarkasm kanske. Men jag vet, det fungerar inte på ett textforum. Jag borde inte... -
Alfredo svarade i tråden Krypgrund full med eternit-skärvor, hur ska jag ta hand om det?.Jag tror det var ett så kallat skämt. 😉 -
Alfredo svarade i tråden Idag hittade jag en gammal matkällare.Något säger mig att den inte skulle anses höra till "det bästa". 😂 -
Alfredo gillade [SKPG]Zamoras inlägg i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Känns som om att du tar detta personligt. Varför? -
Alfredo svarade i tråden Osmo top oil funkar inte.Fast slipar man bort alla tydliga repor brukar det bli ganska trärent tycker jag. -
Alfredo svarade i tråden El-arkeologi.Men vi kan tagga honom och se om @etompau dyker upp och vill svara på dina frågor. -
Alfredo svarade i tråden Idag hittade jag en gammal matkällare.https://www.sverigesradio.se/artikel/nytt-stod-for-att-rusta-jordkallare-okad-hemberedskap -
Alfredo svarade i tråden Varning: AI hallucinerar referenser på Byggahus.se.De gör alltså som man ska och nyttjar den befintliga infrastrukturen fullt ut med därmed positiv samhällsnytta, eller missförstår jag... -
Alfredo svarade i tråden Ny tvättmaskin, hur avgöra om eluttaget är jordat?.Nej men det finns en anslutningsdosa med ett lock som kan skruvas loss. -
Alfredo skrattade åt trähandtags inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Problem, med körning på grusväg framåt. Sopbilen hade lagt sig för att vila. Troligen fick de väja för en mördarsnigel och hamna i diket
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 320 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 15 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT