Alfredo
86 337
Poäng
38 526
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?
-
Alfredo skrattade åt trähandtags inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Problem, med körning på grusväg framåt. Sopbilen hade lagt sig för att vila. Troligen fick de väja för en mördarsnigel och hamna i diket -
Alfredo svarade i tråden Feedback på nya sajten lämnas här.Givetvis inte, då blir det ju inte riktigt mörkt! -
Alfredo svarade i tråden Feedback på nya sajten lämnas här.Jag hade inte ens sett den så mig stör den i alla fall inte. -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Absolut inte. Jag hörde på radio häromdagen att det finns en myndighet benämnd Myndigheten för kulturanalys. Jag tycker de kunde hantera... -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Det kan väl lika gärna vara något intermittent hårdvarufel som exempelvis ett skakigt minneschip? -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Många? Nyss var det nästan alla. 😉 Hur som helst är det inte min erfarenhet och jag orkar inte försöka hitta några siffror kring hur... -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Vad är kopplingen mellan hyresrätt och eget elabonnemang? När jag bott i hyresrätt har jag haft ett eget elabonnemang. -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Mycket möjligt. Jag har noll koll på hur elstöd fungerar eller motiveras. -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Jag har inte presenterat någon åsikt alls om det. -
Alfredo svarade i tråden Bygga staket mot granne som inte håller med om gränsen?.Jag tror detta funkar bättre i diverse vitsar/skrönor än i verkligheten. 😉 Och får det effekt, är det kanske inte önskad effekt. 😱 -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Hur menar du? Oavsett om man någonsin får en utbetalning därifrån, är man väl en del av det svenska välfärdssystemet? -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Kanske det. Jag vet dock inte hur enkelt detta är att påtvinga ett AB helt nya uppgifter med kort varsel, även om man råkar äga det... -
Alfredo svarade i tråden Bygga staket mot granne som inte håller med om gränsen?.Tror du det är så bara? Eller ja, att tillkalla dem är givetvis enkelt men att få någon att komma kan nog vara lite svårare. -
Alfredo svarade i tråden Elstöd - vad löjligt!.Vem borde då hantera elstöd som en del i sina ordinarie uppgifter tänker du då? -
Alfredo svarade i tråden Krypgrund full med eternit-skärvor, hur ska jag ta hand om det?.Fördelen är väl om det redan finns ett sätt att komma ner i krypgrunden den vägen. Därmed inte sagt att det totalt sett är bättre... -
Alfredo svarade i tråden Varför vill någon ha solceller??? (annat än om man är lånefri).OK. Det var inte lätt att förstå när du skrev "Vad hade de milen kostat". Givetvis trodde jag du syftade på en milkostnad och inte den... -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Givetvis borde det vara så men ibland gör de inte det och då kan en workaround göra livet enklare. Det är många år sedan nu men sedan... -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Det kanske går att automatisera på något sätt? 🤔 -
Alfredo svarade i tråden Varför vill någon ha solceller??? (annat än om man är lånefri).Nej det som inledde denna diskussion var att du skrev: : Det är alltså milkostnaden jag pratat om hela tiden. Inte den lilla del av... -
Alfredo svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Vissa här har faktiskt på fullt allvar framfört liknande teorier… -
Alfredo svarade i tråden Hyra lastbil och köra bergskross själv?.Säg att du behöver två och låt motparten vinna genom att du till slut accepterar att bara köpa en. -
Alfredo svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Och du är säker på att det finns någon tredjepart inblandad för exemplet "Biltema eller Jula"? -
Alfredo svarade i tråden Den stora öltråden!.Det där var riktigt elakt! 😂 -
Alfredo svarade i tråden Katter klättrar på mina bilar och repar dom, funkar "kattskrämmor"?.Våra söta möss blir kattmat dagligen men utrotandet verkar ta ett tag. 😂 -
Alfredo svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Men hitta därifrån är en annan sak...
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 319 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 15 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT