Alfredo
86 222
Poäng
38 451
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Hanterade profilinställningar
-
Alfredo gillade Helena Ss inlägg i tråden De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare.Det står ju faktiskt att det REDUCERAR behovet av rengöring, så företaget verkar gardera sig lite för att ingen rengöring behövs. Jag... -
Alfredo svarade i tråden Gammal trefasmotor. Testa?.Det är väl bara att testa? Snurrar den åt fel håll byter du bara plats på två faser. Pratar vi inte om en tombola i metall? Låter helt... -
Alfredo svarade i tråden De byggde ett kubhus som svävar i stupet – så trivs de tre år senare.Vet du, eller någon annan, hur bra det egentligen fungerar? Jag tycker det låter lite för bra för att vara sant. -
Alfredo svarade i tråden Skjuta skata?.Skata är lovligt vilt en stor del av året så du bör nog kolla almanackan innan om du vill ha chans att nå framgång... -
Alfredo svarade i tråden Hur hantera rostande metall.Jag skulle nog blästra. -
Alfredo svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Varför ska grannen berätta för TS vad han avser att göra inom sin fastighet? Givetvis kan det vara lämpligt i vissa fall men någon slags... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.I brist på sådana fungerar även ett, eller 14 om man inte vill slaska med att fylla på hela tiden, stort vinglas utmärkt. -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Det blir du ju alltid... -
Alfredo älskade Storsockrets inlägg i tråden Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar).Pingis har härjat till det med en tå och fått order av doktorn att ta det lugnt och inte hoppa upp och ner i soffor. Vi la därför en... -
Alfredo svarade i tråden Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet.Är det avtal gällande ”måstetjänster” som exempelvis el är jag ganska säker på att det finns regler i lag/förordning kring hur dessa får... -
Alfredo svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Nej inte hela tiden men nog har jag fullgas vid "skärdraget" vid "grov" gräsröjning. -
Alfredo svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag tror det är ett så kallat skämt. 😉 -
Alfredo svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.OK. Mitt synsätt är snarare att det är oekonomiskt med djurförsäkringar... -
Alfredo svarade i tråden Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet.Det tror jag med och då har man i praktiken inte mycket andra val än att acceptera de villkor som leverantören erbjuder. -
Alfredo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart robotgräsklippare utan slinga!.Stäng av bevakningen på tråden så slipper du det. -
Alfredo svarade i tråden Läckage från diskmaskinen - vatten över hela köksgolvet.Jag är nog lite skeptisk till att instängt plaskvått spån torkar på rimlig tid utan mögelproblem. Nu vet vi väl inte vilka vattenvolymer... -
Alfredo svarade i tråden Bästa robotgräsklipparen utan kabel?.Med hundar och katter på gården ser jag det som något positivt. -
Alfredo svarade i tråden Feedback på nya sajten lämnas här.Snart 40 tusen inlägg och jag hade inte ens noterat att det funnits ett supportat sätt för färgad text. 😳 Inget jag saknar med andra ord. 😀 -
Alfredo svarade i tråden Hur är vattnet till gästhuset kopplat?.Eller att lägga den på den plats där matningen till huvudhuset är närmast gästhuset, vilket i och för sig kan vara samma plats. -
Alfredo svarade i tråden Vattenfall vill bygga nätstation på min fastighet.Om man avtalar om att så kan ske, vilket man ofta gör, får de det. Är man inte nöjd med den ändring som görs är det bara att rösta med...
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 316 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 15 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT