Alfredo
86 130
Poäng
38 409
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Spanade in flödet
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Innan du skruvar på regulatorn bör du öppna kranen och släppa ut övertrycket. Annars kan det börja brinna i grillen. 🤓 -
Alfredo skrattade åt Baba_yagas inlägg i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..När min hq 405ve Nera uppdateras så startar den om automatiskt, inget jag gör manuellt, och startar oxå klippningen automatiskt HQ har... -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Bilder tack! -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Vad är ett modem till en TV och varför startar du om det? Det låter extremt buggigt. Kanske dags att uppgradera. Har aldrig sett något... -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag har normalt ett flertal datorer igång 24/7/365. -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Varför då om det inte finns några buggar? -
Alfredo svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Det måste de göra. Såg några ”mitt i skogen” för bara några timmar sedan. -
Alfredo svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Inte överallt. Är just nu på vårt lantställe. På gården står bilen olåst med nyckeln mellan framstolarna. En MC med nyckel i står... -
Alfredo gillade MartinP666s inlägg i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag jobbar med mjukvara, vilket du uppenbarligen inte gör då du kallar mjukvaran "operativsystemet". Jag anser det högst sannolikt (dock... -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Vadå "erkänna fenomenet"? Jag har ju skrivit tydligt att jag tror att din teori är högst rimlig. Dock har du inte presenterat några... -
Alfredo svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Ja det var åtminstone därför jag köpte tjärstubin... Fast bomb kanske är viss överskattning. Rejäla smällare kan vi kanske kalla det. 😎 -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Det kan det absolut göra. Inte det minsta osannolikt. -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Hur vet du det? -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag tror det är mycket troligt att du har rätt. Jag förstår bara inte hur du kan påstå att du vet det med säkerhet. Min teori är att du... -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Men du kan inte förklara hur du vet det utan att köpa dyr utrustning? Inser du inte då att vi har lite svårt att förstå hur du vet vad... -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Med andra ord vet du inte vad som orsakar problemen. -
Alfredo gillade Intets inlägg i tråden Katter klättrar på mina bilar och repar dom, funkar "kattskrämmor"?.Hur höll du koll på din katt när den gick ut, så den inte "orsakade besvär för andra"? Jag har haft katter I fyrtio år utan att ha... -
Alfredo svarade i tråden hur göra dessa gamla elkablar ofarliga?.Naturligtvis måste det kontrolleras och eventuellt ändras på matande sida. Trådarna/kablarna kanske även måste bytas. Men jag förstår...
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 311 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 15 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT