Alfredo
86 115
Poäng
38 394
Medlem i
72
Startade trådar
19 sep 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Parodier på typiska Byggahus-trådar
-
Alfredo svarade i tråden hur göra dessa gamla elkablar ofarliga?.Varför skulle någon skadas av att det monteras eluttag? Dömmas för vad? Kan du hänvisa till någon liknande situation där någon dömts? -
Alfredo skrattade åt Tomture61s inlägg i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Såg du inte detta på sista sidan 🤔 Passar ej Pacman i Sverige 😄 -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Borde inte vara relevant för @pacman42 😂 -
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Har den GPS? -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Och det kan inte ha andra orsaker? -
Alfredo svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Hur kan du vara säker på att det är orsaken? -
Alfredo svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Jag trodde nog en limmo var mer Anders stil. -
Alfredo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Jag gav det inte som ett råd till TS, vilket borde framgå av "Därmed inte sagt att det är en bra lösning för TS". Jag skrev det som en... -
Alfredo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Vad är fel med "Det finns flytspackel anpassade för att användas som slitlager och som fungerar utomhus."? -
Alfredo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Det har jag heller inte sagt. Jag har sagt att "Det finns flytspackel anpassade för att användas som slitlager och som fungerar... -
Alfredo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Jag är absolut ingen expert på området men här har du en för utomhusbruk. Vet inte om just denna passar som slitlager men det finns även... -
Alfredo svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Det finns flytspackel anpassade för att användas som slitlager och som fungerar utomhus. Därmed inte sagt att det är en bra lösning för TS. -
Alfredo svarade i tråden Bästa robotgräsklipparen utan kabel?.Varför då?
Bilder
Visa mer
Alfredo har laddat upp 4 311 bilder.
Filmer
Visa merAlfredo har laddat upp 15 filmer.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT