Vart vill du komma med denna argumentation egentligen? I mina öron är det som att argumentera för lämpligheten i att krocka genom att dra upp exempel...
Fast nu stod det ju "Naturtomt med fin plan yta som möjliggör landning med helikopter." så det är väl bara att skicka ungarna med helikoptern. Vatten...
Men då borde det väl kunna funka med 1 cm "slangutstick" pluggade med 1 cm "bultbit"? Fast det är ju lite svårt att ge kloka förslag när man inte ser...
Det är väl rätt klart att att det kan bli skador både här och där om exempelvis badrumsgolvet läcker så att vatten rinner "ut ur badrummet" och in i...
Får du en faktura som du anser felaktig är standardförfarandet att bestrida den om man inte kommer överens om en rättelse. Jag kan inte se att du ger...
Du kan säkert blanda avsevärt starkare. Den blandning du har i "GTI flaskan" blandas ju ut rätt ordentligt "en gång till" när du sprutar ut det. Jag...
E du döm eller? Hantverkaren ska naturligtvis ivrigt kasta sig i vattnet och med förväntansfulla och kraftiga simtag ta sig hem till kontoret för att...
Jag har maskerat skador på skinnklädsel med skokräm. Blandade vit och svart till lämplig "gråhet". Smorde sedan in någon form av "skinnklädselmedel"....
Men när du nu gjort jobbet och veden ligger färdig hemma så har du lite förenklat två alternativ. Du kan elda upp veden eller du kan sälja den. Om du...