P
Pecka Langer
284
Poäng
93
Medlem i
8
Startade trådar
18 dec 2004
Senast aktiv
Utflyttad MoDoit, sedan 2001. Har totalrustat villa i Gävle.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
PPecka Langer svarade i tråden Kriminalisering av IPTV-användare dröjer.Money talks. Sändningsbolagen pumpar in mycket pengar i sin lobbyverksamhet. Dom kräver nog ROI på alla sina mutpengar
-
PBilligaste lösningen är att ha en god relation med grannen som har en uppvärmd pool. Minimal kostnad och underhåll för en själv, men man...
-
PPecka Langer skrattade åt byabins inlägg i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Kan det vara något sånt här som står på granntomten?
-
PPecka Langer svarade i tråden Test såpa – bästa såpan + ett annat medel för att tvätta altan.Har du läst testet eller är du salig på din egen tro?
-
PPecka Langer förvånades av JT2s inlägg i tråden Test såpa – bästa såpan + ett annat medel för att tvätta altan.Använd inte Yes Platinum. Innan vi hade en Mosquito Magnet använde vi då och då diskmedel som blandades med vatten i en vattenkanna och...
-
PPecka Langer skrattade åt Sommartorparns inlägg i tråden Test såpa – bästa såpan + ett annat medel för att tvätta altan.Min erfarenhet av ättika på en äldre altan var att spikskallarna rostade bort.
-
PHur vanligt är det att hantverkare köper bil på firman och använder den mest/enbart privat? Jag förväntar mig inga ärliga svar här men...
-
PDet finns md 99 som har egna drivdon och även de som drivs av ett gemensamt. Jag gissar på att det gemensamma drivdonet gett upp
-
PPecka Langer skrattade åt HJ-Cs inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Båtklubbar också. Bokstavsvänstern ska vi ju bara inte nämna. Trådens syfte verkar dock inte vara att berätta om olika irrelevanta men...
-
PPecka Langer gillade Alfredos inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Vilket inte har ett dugg med tråden att göra. Tråden handlar inte om en bostadsrättsförening.
-
POch på vilket sätt denna ockertaxa ska minska störningarna?
-
PPecka Langer gillade GlennBs inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Är det bara jag som undrar var föreningen tänkte göra av alla pengar dom olagligen driver in på detta sättet ? Lägga på hög ?
-
PPecka Langer gillade Dr Benzs inlägg i tråden Vad är det för trådar som sticker upp ur ett borrhål i berget?.Nja. Triplex väl… ?
-
PKan bjuda på en uppdatering. Har nu haft kommunen och en byggingenjör på besök som tittat på korsningen. De konstaterade väldigt snabbt...
-
PShocker! Även denna tråd spårade ur.
-
PJa, det kan man också göra. Då blir det 15 sekunder i det alternativa boendet.
-
PHej, Jag vill gärna få input kring ansvarsfördelning i ett fall som rör elsäkerhet i en uthyrd stuga. När jag kom fram på kvällen gick...
-
PMed hjälp av AI kan man nog få allt brunnet.
-
PSnabbt och fel, det är precis det man vill ha. Bara det är snabbt! 👍🏻
-
PPecka Langer svarade i tråden Kan man lita på chatgpt? Dra ström!.Jag tycker inte om när vi går in och stör gud i det naturliga urvalet. Schhhyyysh! 😎😇
-
PAlltså, du skapar onödiga utmaningar för dig själv. Problemet har redan en lösning, och det är en smart plug: Det är en dålig ide att...
-
PPh’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn!
Bilder
Visa mer
Pecka Langer har laddat upp 19 bilder.
Allmän info
- Från
- Gävleborgs Län
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Miljö- och kvalitetsansvarig