snaggletooth
10 261
Poäng
6 850
Inlägg
18 år
Medlem i
17
Startade trådar
21 apr 2008
Blev medlem
2 minuter
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Nygjuten altan. Ej nöjd
-
snaggletooth skrattade åt Toksluts inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Apropå att backa, finns ju en yrkesgrupp iaf. här i 08 som inte får backa själva utan måste ringa ut en backare 🤯 Kan ju iofs. förstås... -
snaggletooth svarade i tråden Shelly – allmänna diskussioner.Jag har haft samma problem när eco mode var aktiverat. -
snaggletooth svarade i tråden Alkylatbensin istället för e85?.Då behöver du ta ett allvarligt snack med grannen. -
snaggletooth svarade i tråden Alkylatbensin istället för e85?.Du menar nog E10 -
snaggletooth svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Luban behöver 65cm enl. spec. -
snaggletooth svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..På vilket sätt skulle det vara ett problem tänker du? -
snaggletooth svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Du har fått en hel del förslag på tekniska lösningar, här är en till... -
snaggletooth gillade fribyggs inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Jag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande. -
snaggletooth svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Låter ändå som det är en ganska avancerad apparat, finns det någon setup för nätspänning etc.? -
snaggletooth blev ledsen av Bitterhetsakademins inlägg i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.För bra precis sextio år sedan hösten 1966 gick en epok i graven, Jernbolaget i Eskilstuna som under sin storhetstid haft 600 anställda... -
snaggletooth svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Luna 2 Awd 3000 Har gått klockrent sedan säsongstarten förutom en hjärnblödning efter en manuell start nära laddstationen där den... -
snaggletooth svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint... -
snaggletooth svarade i tråden Malmbergs smart home switch - säkring i normcentral?.Ställde du inte in den nya routern med samma SSID och lösenord som den gamla? -
snaggletooth svarade i tråden Vad göra med överbliven fas i spiskabel?.Det är det normala här på BH. Det hade varit en riktig skräll om det inte hade hänt 😀 -
snaggletooth svarade i tråden Få Bättre Internet.Känns som ett specialfall om man måste köpa antenn för en specifik frekvens? De antenner som är lätt tillgängliga verkar klara ett... -
snaggletooth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Tillverkas väl i Kina som det mesta annat idag fast med premiumpriser.
Bilder
Visa mer
snaggletooth har laddat upp 125 bilder.
Filmer
snaggletooth har laddat upp 3 filmer.
Allmän info
- Från
- F
- Kön
- Man