snaggletooth
7 790
Poäng
5 839
Medlem i
16
Startade trådar
21 apr 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
snaggletooth svarade i tråden Hur kopplar jag min 3fas elmotor?.Är du säker på att du citerar rätt person?
-
snaggletooth svarade i tråden Hur kopplar jag min 3fas elmotor?.Vilken beskrivning? Men att två lindningar ligger i serie vid Y är inte riktigt sant, alla tre lindningarna ligger ju i Y-koppling som...
-
snaggletooth svarade i tråden Ta bort ett eluttag själv? Input tack! :-).Auktorisationen är alltid personlig (eller behörighet som det hette då, jag vet dock inte hur långt tillbaka i tiden begreppet...
-
snaggletooth svarade i tråden Ta bort ett eluttag själv? Input tack! :-).Ja, så är det. En korrigering dock på den sista meningen, som auktoriserad elinstallatör får du göra hur mycket som helst på fritiden åt...
-
snaggletooth svarade i tråden Tips på plugin elmätare med appavläsning.Vad är det för mätare nu? De flesta uppkopplade mätare brukar ha någon form av molntjänst.
-
snaggletooth svarade i tråden Statisk dimmer till taklampa (LED).Då är det en potentiometer eller ett reglerdon 1-10V du tänker på och de funkar inte. En vriddimmer 230V funkar.
-
snaggletooth svarade i tråden Statisk dimmer till taklampa (LED).Först och främst, är plafonderna dimbara? (Om man skalar av allt från en vanlig vriddimmer, kanske t.o.m. kapar av axeln en bit blir den...
-
snaggletooth svarade i tråden Nästa dammsugaren.Beror ju helt på förutsättningarna, min centralenhet sitter i källaren där den kan väsnas utan att störa allt för mycket. Utblåset ska...
-
snaggletooth svarade i tråden Nästa dammsugaren.Det är ganska tydligt att du aldrig har haft en centraldammsugare.
-
snaggletooth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.https://www.biltema.se/bil---mc/verkstadsutrustning/testinstrument/felkodslasare/diagnosverktyg-for-volvo-2000046392?gad_source=1&gclid=C...
-
snaggletooth svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.SRS-relaterade felkoder brukar sällan försvinna av sig själva, ej ens om bilen görs strömlös.
-
snaggletooth svarade i tråden El-effekt.Försökte vara lite ironisk men det är svårt att nå fram med det... Men ja, den här tråden spårade ur nästan direkt... En drygt handfull...
-
snaggletooth svarade i tråden El-effekt.Rätt så otroligt egentligen att det behövs skisser för att förklara att det är 400V mellan två faser 😉
-
snaggletooth svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Statis "Lögn, förbannad lögn och statistik" men visst är det nog tvärtom? https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/worldwide
-
snaggletooth svarade i tråden Värme.Och kolla så att inte ev. nattsänkningsfunktion är aktiverad. Annars är fel matningsspänning nog inte uteslutet.
-
snaggletooth gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Ja, microsoft bestämde sig sent om sider att man fakiskt behövde ett riktigt operativsystem, så man snodde Dave Cutler från DEC (Någon...
-
snaggletooth svarade i tråden Misstänkt felinstallation av spotlights i badrum.Det var inte ett endaste rätt med den trafon, otroligt att det har lyst någon längre stund överhuvudtaget.
-
snaggletooth svarade i tråden El-effekt.Har du tillgång till momentan effekt så går det absolut att göra så.
-
snaggletooth svarade i tråden El-effekt.Stoppa i en sådan här i mätaren så slipper du springa ut till skåpet varje gång någon byggahusare ska motbevisas, funkar på flesta nya...
Bilder
Visa mer

snaggletooth har laddat upp 93 bilder.
Filmer
snaggletooth har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- F
- Kön
- Man