GK100
35 072
Poäng
14 671
Inlägg
18 år
Medlem i
9
Startade trådar
2 feb 2008
Blev medlem
1 timme
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Spanade in flödet
-
GK100 svarade i tråden Lite översiktligt sett på elnätet två-tre steg från centralen.Ja petimätrar och besserwissrar brukar stöka med att mellanspänning inte finns det tycker jag är dumt även om det finns och funnits en... -
GK100 gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Ja, jag förstår egentligen inte argumentet... Det är trivialt självklart att vi inte kan ha ens nuvarande befolkningstillväxt (0,9% på... -
GK100 svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Du behöver inte köra retorisk såpa för att glida undan när det gäller mig. Jag skriver det bara för att kanske få dig att tänka lite på... -
GK100 svarade i tråden Lite översiktligt sett på elnätet två-tre steg från centralen.Varför har de lagt in detta? Någon ny del eller investering de vill visa upp innan räkningen fördelas? :) Du beskriver ganska bra vad... -
GK100 svarade i tråden Behövs elcentralsbyte?.Det enda man lite kan ha nytta av för "areorna" som förekommer här är att känna till att det i decimaldelen finns en normerad uppräkning... -
GK100 svarade i tråden Behövs elcentralsbyte?.Du är rätt hårdhänt nuförtiden, det är ju ok men lite luft och slack på linan förtjänar kanske även den skribenten (åtminstone i början... -
GK100 svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det är nog en betydligt mer sammansatt fråga och i ordets rätta bemärkelse än du gör det till med dina typiska exempel. Ja de är så... -
GK100 svarade i tråden Saknar jordanslutning vid ombyggnad av skivspelare..Ditt nätdon är ok säkerhetsmässigt på utgångssidan där du kan anta SELV så inget krävs där som tex jordning. Anslutningen för jord finns... -
GK100 svarade i tråden Utanpåliggande kabeldragning.Det kanske inte kan kallas felaktigt formellt sett snarare udda och onödigt tyder på oförmåga och tafflighet när det kommer till... -
GK100 gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Ja, vi kommer ju iaf ha tid att hugga veden för de flesta av oss kommer ju inte att ha något jobb att gå till... Knappt ens du efter... -
GK100 gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Eller vår industri det som är kvar av den. Det går inte att köra pappersmaskiner med ström lite när vinden blåser; det är kontinuerliga... -
GK100 svarade i tråden Elauktorisation på livstid rimligt år 2026?.Nu har du fått in detta och någon mer typfloskel 1A i princip varje gång du skriver. Ser du inte själv hur kass det blir med detta...
Bilder
Visa mer
GK100 har laddat upp 420 bilder.
Allmän info
- Från
- Jönköping
- Kön
- Man