P
pether
38
Poäng
7
Inlägg
18 år
Medlem i
1
Startade trådar
20 jan 2008
Blev medlem
26 maj
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
PJag skulle inte lita på en elektriker som skriver "Ladd Box".
-
PGrannen verkar inte klok.
-
PDe kanske är tyngre för att de inte har torkat och hunnit krokna än?
-
PJa, med den kosten lär det ju inte bli stopp i WC iaf 😂
-
Ppether gillade Kontoristen7s inlägg i tråden Borde man spola avloppsrör i villa om man inte har problem?.Man tackar aldrig ja till uppsökande firmor, varken när de ringer eller knackar på. Vill du spola rören (som man normalt inte behöver)...
-
PNej.
-
PSom jag tolkar det urtifrån länken till Skatteverket så är en "värderingsenhet" bara ett sätt att sätta ett separat taxeringsvärde på...
Bilder
pether har laddat upp 3 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man