S
saiter
6 072
Poäng
1 801
Medlem i
55
Startade trådar
5 jan 2008
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
SHej! Nu är jag (äntligen 😀) klar med årets ved! Det blev till 95% vindfällen från tidigare storm(ar), mestadels gran. Får hoppas på en...
-
SUnder kommande hösten har jag tänkt att bygga en liten fristående bastu på tomten, inför detta projekt så fick jag äntligen motivation...
-
SSlängde ihop en grusharpa, och fixar päronens grusplan.
-
STack det låter ännu mer uppmuntrande 😊 Jag inser att jag behöver grotta mer o lära mig en hel del på vägen om jag ska få ner prisbilden.
-
SSkicka ett pm med mail om du vill ha pdf med ritningarna.
-
STips för insyn, tak för att samla regnvatten. Lycka till med bygget.
-
SJag hade byggt ihop trädäcken och lagt trädäck ovanpå stenplattorna som förtsätter mellan byggnaderna för att få ett enhetligt intryck...
-
SByte av startmotor på båtmotorn. Något krånglade, kanske solenoiden. En hylsnyckelsats, en fast 12/14 mm nyckel och 5,5 mm borr...
-
SByggt en lounge i mygghörnan. Ska bara dit med några kuddar som glider och sedan ska den upp på instagram.
-
SRåkade köpa en pizzaugn, något jag funderat länge på och lite beredskapssyfte, bra att kunna laga mat med ved. Så även om det inte alls...
-
SLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
SBytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
-
Ssaiter svarade i tråden Ställa tvättmaskin och tumlare på IKEA Överskåp?.Här ser du vad jag har köpt. Tillkommer lådfronter och en bänkskiva. Och eventuellt täcksidor. //AA
-
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Tack för hjälpen så här långt. Fortsätt gärna med synpunkter. //AA
-
SPrecis. Jag tycker inte det är trångt. Det är ju bara nere vid knäna det är lite smalt. Men om toa och handfat bytt plats hade det nog...
-
SSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
SBorn and raised in Skattungbyn. 😇
-
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Ja jag tänkte nog att toastolen ska vara vänd mot handfatet. ? //AA
-
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Okej, så handfat, toalett och dusch? Inte trångt att gå till duschen? //AA
-
STrist, men du ha väldigt gamla värderingar där man skulle vara reko gentemellan företag och kund. Nuförtiden är allt iskalla värderingar...
-
SMitt bidrag:
-
SÄr det i sommar du ska göra kidsen extra nöjda och bygga lekstuga? Vi har spanat in fem lekstugor för bästa inspiration. Du kan läsa...
-
Ssaiter gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Nu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...
-
SBetalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man...
-
SOch så säger de att man ska undvika barnarbete för att barn inte har någon känsla för kvalitet! Bra kunskapsförmedling!
-
SDet skall börjas i tid…….. Knäjobb har aldrig varit någon favorit och numera fungera det inte alls. Så den yngre generationen får rycka...
-
SAtt väcka en död list till liv igen På Marcus stora fina Draco 2700 båt som jag gjort väldigt mycket arbete med behövde relingslisten...
-
SMonterat undre hyllan till moderns sy-bord. Nu ska jag ännu göra avdelare, stödben och kanske en liten lådhurts på ena sidan, det får...
-
SJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
SInte tokslut då? 😂
Bilder
Visa mer
saiter har laddat upp 290 bilder.
Allmän info
- Från
- Södermanland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Byggnadsarbetare