M
Mats Lj
315
Poäng
314
Medlem i
0
Startade trådar
9 dec 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MMats Lj gillade oxögas inlägg i tråden Bygger hus på styltor och sparar berget i Trångsund - Husdrömmar.Enklast måste ju varit att byggt en friggebod för förvaringen då ytan inte räknas vad gäller detaljplanens bestämmelse. Eller byggt ett...
-
MMats Lj gillade myrstacks inlägg i tråden Bygger hus på styltor och sparar berget i Trångsund - Husdrömmar.En sak som slog mig när jag nu sneglade på målningsmomentet i programmet. Finns det inte risk för att panelen med växlande årstider...
-
MMats Lj gillade Appendixs inlägg i tråden Husdrömmar: Byggemenskap för alla åldrar i gamla sjukhuset.Ja det här var ju verkligen ett tramsavsnitt för att SVT skulle få känna att de har med "olika personer som passar in vår lite mer...
-
MÄr det någon mer än jag som ifrågasätter brandsäkerheten på badlandet då det bara tar 30 minuter till dess att hela alltet exploderar av...
-
MMats Lj gillade heimlagas inlägg i tråden Mäklare vill inte ta på sig uppdraget att sälja dödsboets fastighet, vad göra?.Skulle jag bo närmare skulle jag bjuda. Litet husbehovsskog är alltid bra att ha. Den som inte äger ens litet vedskog är verkligen fattig.
-
MKöpte en tång på biltema. Efter första användningen hade handtaget böjt sig. Inte riktigt verktygsstål utan bara bokad mjukt stål/plåt...
-
MFantastiskt bra av Tidöpartierna med SD i spetsen! 👌
-
MÄnnu ett vallöfte som infrias
Allmän info
- Från
- Jönköpings län
- Kön
- Man