J
jannebmw
412
Poäng
371
Medlem i
16
Startade trådar
3 dec 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
JFasaden har inget med pelarna att göra. Hela historien låter mycket osannolik.
-
JHär får du en enkel lösning om du är orolig. Låt en plåtslagare tillverka ett bleck som går upp på fasaden och täcker första brädan för...
-
JKonstigt med internet. Man ser en bild på en springa och sen folk som nästan vill ha ihjäl varandra lite längre ner... Du kan köra...
-
Jjannebmw svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1 40% 2 perfekta grillkvällen är sommar 28grader och det kommer spontanbesök så man får grilla xtra mycket
-
JOch så säger de att man ska undvika barnarbete för att barn inte har någon känsla för kvalitet! Bra kunskapsförmedling!
-
J360h ??????? Alltså en stenläggare som jobbar i 9 veckor heltid!? Vem har du hyrt in? Skalman?
-
JSer ut som asfaltsläggarna är zigenare, betala inte en krona innan de åtgärdat allt./C
-
JNära 0
-
JJag tror dessa försäkringsärenden är rena drömmen för oseriösa hantverkare Man tar jobbet, kan fakturera rejält, säljer jobbet till...
-
Jjannebmw svarade i tråden Är det kaklat direkt på betongen?.jobbar du? verkar gå åt rätt mycket tid till allt detta? inget illa menat!
-
JDetta är en mycket märklig tråd
-
JVälla fram mögel??? Låter mer som något i en alienfilm än något som förekommer i verkligheten...
-
JTror du driver med oss ändå.
-
JHar vi fått svaret ännu om det är en bostadsrätt eller hyresrätt?
-
JBor du i hyreslägenhet? Ring hyresvärden. Bor du i bostadsrätt? Kontakta styrelsen. Bor du i eget hus. Ring en hantverkare.
-
JKöpte ett bord med ekribbor från Grythyttan. En av ribborna hade ett inslag av lite ljusare splintved stor som en tumme. Jag tyckte att...
-
Jjannebmw svarade i tråden Utemöbler – designklassiker jämfört med billiga kopior.grythyttan tillverkas i sverige !! det enda som köps från utlandet är teakplankorna!
-
JSom sagt, ingen betalar min restid när jag jobbar på kontoret.
-
JPizza i Norge är ju en frusen Grandiosa från frysdisken på Kiwi...
-
JFast om du väljer inselo som installatör som jula erbjuder så får du köpa den va? Då borde man kunna säga att man vill köpa den på rean...
-
JSkyll inte på mig hur samhället är uppbyggd. Men att tro att ett badrum är fint och fräscht efter 55år är nog lite väl optimistisk.
-
JTroligen inget att bry sig om. Köper man en bostad som har ett 15år gammalt badrum så utgår jag från att man budgeterat för ett...
-
JOkej, jag har tänkt om efter era kloka inspel. Det nya budet är 25 000 till honom för att borsta och måla förrådet. Absolut inget intag...
-
JVågar du verkligen outsourca det till ett barn? Eller resultatet kanske inte är viktigt?
-
Jjannebmw gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Hur hanterar/tolkar jag avtal med grannen om återställning efter stödmursbygge.Grannen får bara betala. Acceptera inga andra lösningar. Att lägga asfalt på asfalt är varken "bättre" eller "likvärdigt". Tycker det är...
-
JDu skriver hyresrätt. Då finns det ju ingen fastighet att ta hänsyn till. Då kunde ju betalningen anses vara gåva med gåvoskatt dvs...
-
Jjannebmw gillade mats.3s inlägg i tråden Komplettera solceller med batteri? Hur mycket egenanvändning?.Varför skulle du köpa ett batteri med tveksam kvalitet.
-
JDet är väl kanske en kombination av saker och det är väl kanske mindre för solcellerna än batteriet. * Kunna köra kyla på sommaren utan...
-
JHar du räknat på ekonomin? Det är stört omöjligt att motivera solceller med nån form av ekonomisk uppsida.
-
Jjannebmw gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Varför vill någon ha solceller??? (annat än om man är lånefri).Dåså! Då är du ju hemma. Bara att öva in några visor nu, så är du redo när det smäller. ;)
Bilder
jannebmw har laddat upp 4 bilder.
Allmän info
- Från
- jönköping
- Kön
- Man