M
magnetens
2 448
Poäng
857
Medlem i
16
Startade trådar
8 nov 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Mmagnetens svarade i tråden Carita och Håkans elräkning för april: 60 kr.För min del är både solceller å batterier betalade sen länge, satte upp mina 16st första paneler på 255W/st 2012 hemma på gården, å har...
-
Mmagnetens svarade i tråden Carita och Håkans elräkning för april: 60 kr.Yes, nu fokuserar vi på låga elräkningar :) Har själv köpt el för endast 54kr i Maj å så har vi sålt drygt 2300kWh hitills i Maj, har...
-
MBörjar vi inte glida iväg lite väl långt från tråden nu? "Carita och Håkans elräkning för april: 60 kr". Kanske kan släppa det där med...
-
MJag vet, jag har haft ödrift i många år. Eon har godkänt anläggningen på pappret. Det var personen på plats som skulle verifiera att...
-
Mmagnetens svarade i tråden Carita och Håkans elräkning för april: 60 kr.Det är inte linjemontörwn eller besiktningsmannen på plats som bedömmer detta utan det är ett gediget formulär som skall fyllas i av...
-
Mmagnetens svarade i tråden Carita och Håkans elräkning för april: 60 kr.Ahh såg det nu ;) jo då all form av atomatisk ö-drift vanligen skall anges i en separat föranmälan samt att nätbolagen då även vanligen...
-
MLätt att missa, men det där är 18 Ohm. Nätägaren bryr sig inte så mycket om hur du skyddar din fastighet. Jag har Eon.
-
Mmagnetens svarade i tråden Carita och Håkans elräkning för april: 60 kr.Vilket nätbolag har du? Vet att Vattenfall kräver under 50 Ohm för godkänt jordtag.
Bilder
Visa mer
magnetens har laddat upp 159 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra götalands län
- Kön
- Man