rqu
516
Poäng
265
Medlem i
1
Startade trådar
18 okt 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
rqu svarade i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Det handlar om hur lagen skiljer på byggnadens grundläggande funktion (förvaring, sanitet, matlagning) och personlig hemtrevnad/styling... -
rqu svarade i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Okej det är en gråzon. Om det är avsedd för "stadigvarande bruk" så ska den vara kvar. Säljaren har förmodligen väldigt liten nytta av... -
rqu svarade i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Men som jag skrev tidigare, vad är det för snåljåp som tar med sig fast inredning? Det ska ingå i köpet om inget annat överenskommits... -
rqu svarade i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Ett tips på riktigt bra lådor monterade i högskåp på kullagrade skenor... -
rqu svarade i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Om garderobsinredningen fanns på plats under visningen, och inget annat specifikt har avtalats i köpekontraktet, ingår den juridiskt i... -
rqu svarade i tråden Laddbox, rimligt att en elektriker mäter upp vilken fas som är vilken?.Tänk på att tvåfasladdning inte stöds av alla bilar. Min brors Kia Eniro vägrar att ladda över huvudet taget med tvåfas, medans min... -
rqu svarade i tråden Husqvarna Automower 305 laddar inte, (Bytt batteri, putsat bläck).Jag har bytt två stycken. Köpte ersättarna på Amazon, valde ett annan märke den andra gången, men dom var identiska. Efter att den andra... -
rqu svarade i tråden Laddbox, rimligt att en elektriker mäter upp vilken fas som är vilken?.Oftast i moderna laddboxar används elmätarens HAN-port och det sitter en dongel där som ger husets förbrukning till boxen. -
rqu svarade i tråden Laddbox, rimligt att en elektriker mäter upp vilken fas som är vilken?.Tyvärr tror jag inte att boxen är såpass smart att den anpassar sig efter bilen, kan bilen bara ta emot enfas kommer boxen att om det... -
rqu svarade i tråden Laddbox, rimligt att en elektriker mäter upp vilken fas som är vilken?.Att ladda med enfas är ju inte bara för bilar med enfasladdning. Om det finns en fas ledig, kan man använda bara den istället för att... -
rqu svarade i tråden Laddbox, rimligt att en elektriker mäter upp vilken fas som är vilken?.Precis en sån har jag i fjällstugan. Och jag har problemet att enfasladdning hamnar på fel fas. Boxen kan man ställa in för att ändra... -
rqu svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Effektförbrukningen är ju som högst på vintern när det är kallt, alltså måste elsystemet bara dimensionerat för det. I praktiken borde... -
rqu svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Om alla hade velat köra samtidigt hade elpriset varit högt. Med tariffer blir det dyrt att använda elen när ingen vill använda den. Även... -
rqu svarade i tråden Då försvinner effektavgiften hos Ellevio.Det är jättebra att det försvinner. Det måste ju vara bäst för elnätet om alla drog sin förbrukning efter priset på el istället för den...
Bilder
Visa mer
rqu har laddat upp 24 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man