K
Kålhagen
237
Poäng
66
Medlem i
20
Startade trådar
14 okt 2007
Senast aktiv
Hemligt ;)
Intressen: Surfing!
Intressen: Surfing!
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
KInte så kunnig i frågan men är inga F1 motorer:-) Menar, går nog bra med 5-30 i en gammal briggs även om den främst används för...
-
KKålhagen svarade i tråden Vilken ordning? Vilket pack-kit?.Puffande har minskat sedan jag ställde klippnivån jämnt på bak + fram. Lite oklart hur det kan påverka... Har en del gammal 4-takts...
-
KSnyggt jobbat! Är bara en amatör, men samlar på Klippo så har ett stort antal Briggsmotorer. Lite störande med lite puffar men i flera...
-
KKålhagen svarade i tråden Vilken ordning? Vilket pack-kit?.bytta plats på membran (numera närmast tanken) och packning igår kväll och nu går den bättre. Vart tvungen att öka tomgången för annars...
-
KKålhagen svarade i tråden Vilken ordning? Vilket pack-kit?.Köpte en helt ny förgasare med packning och membran men klipparen är fortf väldigt svag å lägger nästan av när jag går med den i...
-
KHej på er, håller på med att fixa till gräsklippare nr 2. Tog isär förgasaren idag men blir osäker på om membranet satt fel sedan innan...
-
KKålhagen svarade i tråden Råd -fixa punka m h a slang.Smart :) Tack.
-
KKålhagen svarade i tråden Råd -fixa punka m h a slang.Tänkte lite så jag oxå. Finns slang i byn så testar jag :) Ev åker silvertejpen fram..
-
KHej, har en Stiga Ready och ena däcket spyr ut luft pga sprickor, se bilder. Är det lönt att testa att dra in en slang tror ni eller är...
Bilder
Visa mer
Kålhagen har laddat upp 17 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Konsult