Y
yps
452
Poäng
230
Medlem i
38
Startade trådar
8 okt 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Yyps svarade i tråden TKK klammer.Topp, tackar, inser jag har för stor klammer för kabeln.
-
YJag har köpt TKK klammer och spikverktyget, men förstår inte hur jag ska klämma åt kabeln runt klammern...
-
YJag tror att förberedd för V2G är att betrakta som en lott för 1000 kr. Du kan vinna, men mest troligt är det pengar i sjön.
-
YVad hade ni valt för box idag mellan dessa? 1000kr skillnad. Tänkte sätta den utomhus.
-
Yyps svarade i tråden Varför skall jag lägga 145mm istället för 120mm.Bumpar tråden, tänker lägga ca 11kvm under tak på uteplatsen på ett hus som är byggt -58 i rött tegel. Var helt inne på 120x28 och sen...
-
Yyps svarade i tråden Hur lägga Ölandssten?.Snyggt Tomas, flera som har tips på hur man lägger ? Verkar vara väldigt mycket jobb, men ska ge mig på det i sommar.
-
YKan jag bara byta vredet på dimmrarna Exxact till Renovo ? Renova passar huset mkt bättre.
-
Yyps svarade i tråden Shelly dimmer till golvlampa?.Jo, kanske det är, tänkte just på dimmernivåerna på olika tider, dimra ner senare på kvällen. Ska pröva Plejd pluggen.
-
Yyps svarade i tråden Shelly dimmer till golvlampa?.Tackar, betydligt enklare, det är något sådant jag letar efter :) Tänkte Shelly mest för jag hade en del av det tidigare, och gillar...
-
Yyps svarade i tråden Shelly dimmer till golvlampa?.Under foten är det en "rejäl" järnplatta som någon motvikt. Hade tänkt man kunde sätta någon på sladden, och styrt dimmern på schema...
-
YJag har en golvlampa, med stickpropp, hade varit najs och konvertera den till dimbar med Shelly dimmer, någon som gjort något liknade...
-
Yyps svarade i tråden Hur slipar man teakbord.Hur gick det ? är själv på gång att renovera ett teak bord. Flera som har tips på hur man får bort gammal lack?
Bilder
Visa mer
yps har laddat upp 22 bilder.
Allmän info
- Från
- stockholm
- Kön
- Man