452
Poäng
230
Inlägg
19 år
Medlem i
38
Startade trådar
8 okt 2007
Blev medlem
3 dagar
Senast aktiv

Aktivitet

  • Senast online
  • Y
    yps svarade i tråden TKK klammer.
    Topp, tackar, inser jag har för stor klammer för kabeln.
  • Y
    yps skapade tråden TKK klammer i forumet El.
    Jag har köpt TKK klammer och spikverktyget, men förstår inte hur jag ska klämma åt kabeln runt klammern...
  • Y
    yps gillade gmogmos inlägg i tråden Zaptec Go eller Go 2?.
    Jag tror att förberedd för V2G är att betrakta som en lott för 1000 kr. Du kan vinna, men mest troligt är det pengar i sjön.
  • Y
    yps skapade tråden Zaptec Go eller Go 2? i forumet Laddboxar.
    Vad hade ni valt för box idag mellan dessa? 1000kr skillnad. Tänkte sätta den utomhus.
  • Y
    Bumpar tråden, tänker lägga ca 11kvm under tak på uteplatsen på ett hus som är byggt -58 i rött tegel. Var helt inne på 120x28 och sen...
  • Y
    yps svarade i tråden Hur lägga Ölandssten?.
    Snyggt Tomas, flera som har tips på hur man lägger ? Verkar vara väldigt mycket jobb, men ska ge mig på det i sommar.
  • Y
    yps skapade tråden Byta från Schneider Exxact till Renova? i forumet El.
    Kan jag bara byta vredet på dimmrarna Exxact till Renovo ? Renova passar huset mkt bättre.
  • Y
    yps svarade i tråden Shelly dimmer till golvlampa?.
    Jo, kanske det är, tänkte just på dimmernivåerna på olika tider, dimra ner senare på kvällen. Ska pröva Plejd pluggen.
  • Y
    yps svarade i tråden Shelly dimmer till golvlampa?.
    Tackar, betydligt enklare, det är något sådant jag letar efter :) Tänkte Shelly mest för jag hade en del av det tidigare, och gillar...
  • Y
    yps svarade i tråden Shelly dimmer till golvlampa?.
    Under foten är det en "rejäl" järnplatta som någon motvikt. Hade tänkt man kunde sätta någon på sladden, och styrt dimmern på schema...
    • 20260515_232351.jpg
  • Y
    yps skapade tråden Shelly dimmer till golvlampa? i forumet El.
    Jag har en golvlampa, med stickpropp, hade varit najs och konvertera den till dimbar med Shelly dimmer, någon som gjort något liknade...
  • Y
    yps svarade i tråden Hur slipar man teakbord.
    Hur gick det ? är själv på gång att renovera ett teak bord. Flera som har tips på hur man får bort gammal lack?
  • Visa mer

Bilder

Visa mer
20260515_232351.jpg
20250406_181644.jpg
20220420_190850.JPG
20220420_190908.JPG
IMG_20150411_132620.jpg
IMG_20150411_110813.jpg
IMG_20150411_111119.jpg
Foto01(2).jpg
yps har laddat upp 22 bilder.

Allmän info

Från
stockholm
Kön
Man
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.