E
Edvuld
2 174
Poäng
493
Medlem i
108
Startade trådar
11 sep 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:Besökte tråd Borrade i eternit
-
Ereturens inlägg i tråden Dräneringshålet isar igen Kyl/Frys Electrolux markerades som bästa svar.det här är ju kyldelen du en termostat som styr hela skåpet den skall vid avfrostning göra så att den slår till när det blir varmare än...
-
EEdvuld svarade i tråden Mäklare "ljög" om godkänt avlopp?.När jag hade sporadiska problem med lukt på toaletten var det en felaktigt utförd anslutning till toastolen som var boven. Kan ju också...
-
EEdvuld svarade i tråden Bosch all 3-80 och lasermottagare lr-2 elket lr-7?.Idag hade jag problem med min GLL 3-80 P ihop med LR2 och började läsa manualen och hamnade sedan här i tråden. LR2 ska användas inom...
-
EFörmodligen var den gamla kabeln ojordad och av en icke godkänd typ. Det har inte så mycket med att standarden för lamputtag ändrades...
-
EFint, hårdvaxolja funkar väldigt bra till massiv ek, men teak och fanerade möbler kräver som sagt helt annan metodik och behandling. Där...
-
EBara för att vara extra tydlig: Använd inte hårdvaxolja på faner eller finmöbler, det är ämnat för golv och massiva bänkskivor. Oljan...
-
EEdvuld svarade i tråden Hur slipar man teakbord.I mitt fall, med det massiva ekbordet så gick jag på med sickel först, och sen handslippapper för att inte damma ner så mycket i köket...
-
ESkäret ska hyvla trä som en osthyvel. Det gör det om skäret är vass på rätt sätt. Pennan pekar på vassa spetsen. Men dina skär är...
-
EDet där är en slaggvägg (också kallad skitvägg). Inget radon där. Laga med gipsbruk (= gipsputs), billigt, enkelt, nog starkt, samt...
-
EValet av virkesdimensioner till altanen handlar inte bara om att få en hållbar konstruktion utan även om estetik. För klena dimensioner...
Bilder
Visa mer
Edvuld har laddat upp 148 bilder.
Allmän info
- Från
- Lindome
- Kön
- Man