bekin
624
Poäng
203
Medlem i
25
Startade trådar
11 sep 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
bekin svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Ett tips. Kolla med Billbäcks www.billbacks.se på hemsidan skriver de; På 60 hektar odlas 150 000 träd i varierande ålder och storlek... -
bekin svarade i tråden Avgift till vägföreningen.Ja så är det och konstigt vore väl annars. Här i landet får man väl åka på vägarna i alla orter utan att vara medlem i ortens... -
bekin svarade i tråden Avgift till vägföreningen.Med externa menar Vägföreningen fastigheter med fritidshus omkring 1 km utanför samhället och som använder ett par hundra meter av de... -
bekin svarade i tråden Avgift till vägföreningen.Slitageavgift i det här fallet är en lägre avgift fastighetsägare (t.ex. fritidshusägare som bor på annan ort) men som använder en... -
bekin svarade i tråden Avgift till vägföreningen.Tack för det kloka svar jag förväntade mig. Att jag skapade tråden beror på att jag misstänkte att indexreglering inte var okej. Man... -
bekin gillade Matss inlägg i tråden Hur tämjer man en tomt som levt vilt i 10 år? 2700kvm Jurassic Park.Steg 1: Don't panic Steg 2: Bo in er först Steg 3: Nu när ni vet hur just din/er tomt fungerar så kan ni börja fundera på vad ni vill... -
bekin svarade i tråden Hur tolkar ni den här paragrafen?.Att ordföranden ingår som en av styrelsens ledamöter är min tolkning också.
Bilder
Visa mer
bekin har laddat upp 41 bilder.
Allmän info
- Från
- E
- Kön
- Man