S
schecter
38
Poäng
27
Medlem i
5
Startade trådar
6 sep 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Det jag köpte: https://www.gransbygden.se/lrc4de3x1luc4ne2x1 Nu tittade jag bara på rostfritt, kanske finns annat i vitt? Det finns...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Får tacka för all respons här. Bestämde mig ändå för att köpa Electrolux kyl och frys paket som var 175 cm hög. Side by side hade funkat...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Jo, men titta, den fanns på Amazon också: https://www.amazon.se/CDF-Office-bokhylla-R25-F%C3%A4rg/dp/B0DJGX9VZL?th=1
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.ok, man kan nog förutsätta att den smalare också är 182. Måste skala bort 2 cm på nåt sätt då...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Wow, lysande. 25cm är bra, nog kan jag leva med 1,5cm glapp på varje sida om kylen, eller så kan man som du säger slänga dit en list...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Det kan man så klart göra. Tyvärr är jag inte nån mästersnickare, så det är kanske skiva som gäller i så fall. Det är synd, finns massor...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Aha. Fick bara för mig att det ser fult ut med så stora glapp på sidorna? Men kanske det funkar? Ja de flesta side by side verkar vara...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Visst, men nu säger servicekillen som var förbi och kollade att reservdelar har utgått. Den har släppt ut all gas plus att det luktar...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Ja, det är en variant. Men då får jag samma problem fast med en öppning ovanpå istället. Där är det iofs kanske lättare att sätta en...
-
Sschecter svarade i tråden Tips på lösning, ny kyl och frys?.Jo, har sett dem. Finns även en Electrolux combo och en elvita som hade funkat. Vart bara lite sugen på side by side. Tycker de är lite...
-
SHej. Har kyl och frys i ett äldre Ikea kök. De är liksom infällda mellan skåp med exakt 120 cm, alltså frys/kyl är 2x60 cm breda och de...
Bilder
schecter har laddat upp 1 bild.
Allmän info
- Från
- Norrbotten
- Kön
- Man