Andreas Lundgren
Aktivitet
-
Andreas Lundgren skapade tråden Kvist- och spärrgrund från Jotun. 9 liter - 1000 kr i forumet Säljes, Uthyres & Skänkes.Vi köpte för mycket och tänkte använda det som blev över till ett utomhus-projekt. Denna är dock BARA för inomhus-bruk, så nu säljer vi... -
Andreas Lundgren svarade i tråden Hade ni böjt dessa gångjärn, eller fräst i dörrarna?.Slutade med att jag köpte nya från Assa, de stängs hela vägen... 17 dagar hade gått, bygghemma vägrade ta tillbaka de från Habo sin jag... -
Andreas Lundgren skapade tråden Hade ni böjt dessa gångjärn, eller fräst i dörrarna? i forumet Fönster & Dörrar.Jag ska byta gångjärn på 9 dörrar, men upptäckte att de nya gångjärnen (Habo) inte går ihop när de stängs, utan lämnar ett mellanrum på... -
Andreas Lundgren svarade i tråden Återvinning och uppsamling av regnvatten.Gjuter du en standardplatta på 10 cm med armering är det nog ingen fara. Som ett garage-golv. Det kan man ju köra på. Tanken är ju... -
Andreas Lundgren svarade i tråden Vågar man använda Floetrol? Är det bra?.Fast när man tänker efter, om det vore så bra, varför är det inte blandat i färgen från början? 🤔 -
Andreas Lundgren svarade i tråden Återvinning och uppsamling av regnvatten.Den måste in tömmas. Tvärt om, om den töms och marken inte är väldränerad riskerar den att flyta upp. -
Andreas Lundgren svarade i tråden Återvinning och uppsamling av regnvatten.Jag har silen i tanken också, men det kommer i stort sätt inget i den längre. Eftersom den har nackdelen (som jag skrivit innan) att... -
Andreas Lundgren skapade tråden Vågar man använda Floetrol? Är det bra? i forumet Färg, Måla & Tapetsera.Jag har aldrig hört om detta tidigare, men det verkar ju som en superprodukt för oss som inte är så flinka med pensel och roller som... -
Andreas Lundgren svarade i tråden Återvinning och uppsamling av regnvatten.Slutligen har jag byggt en nivå-mätare, 10 givare med vars en sladd (två ethernet/tp-kablar använde jag) sin går till vars en lysdiod... -
Andreas Lundgren svarade i tråden Återvinning och uppsamling av regnvatten.Jag har byggt ett nytt och mycket enklare och billigare system för vattenrening. Det tidigare var någon slags upp-och-ner-vänt... -
Andreas Lundgren svarade i tråden Återvinning och uppsamling av regnvatten.Det är suveränt, vi har jättefint vatten i den. Visa år klättrar jag ner i den, ibland hittar jag Märlkräftor där i, fattar inte hur...
Bilder
Visa mer
Andreas Lundgren har laddat upp 194 bilder.
Filmer
Andreas Lundgren har laddat upp 2 filmer.
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man




