Müssli
7 230
Poäng
3 029
Medlem i
31
Startade trådar
12 aug 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Müssli svarade i tråden Hur ska N2/N1, L2 och L1 koppas till spispropp.Ja det går bra. -
Müssli svarade i tråden Byta bara spot?.Bra förslag av Kane. Om du har flera spottar kan du testa att byta två drivers med varandra. Om den är trasig funkar denna... -
Müssli svarade i tråden Byta bara spot?.Jag har installerat såna utan drivare tidigare men det är nog 10 år sedan. Det är möjligt att den har utgått. Kontakta Designlight i... -
Müssli svarade i tråden Elledningar bakom betong.Helt omöjligt att svara på tyvärr. Jag hade borrat och slutat borra om det helt plötsligt känns som ett hål inne i väggen. Svårt att... -
Müssli svarade i tråden Stickkontakt i uttag utomhus, hjälper IP55?.Jag har flera "vanliga" vägguttag från Schneider med IP44 på utsidan med stickproppar konstant anslutna. Har funkat fint i +10 år. -
Müssli svarade i tråden Stickkontakt i uttag utomhus, hjälper IP55?.Elko Admiral har en lucka som hindrar att vatten tränger in. Den finns i vit och svart... -
Müssli svarade i tråden Hur fixar jag lampan?.Du ska ta bort glimtändaren och ersätta med den som följer med. Det brukar sitta en "glimtändare" i ena änden av kartongen till... -
Müssli svarade i tråden Easee inställningar.Nej. Boxen klarar av det om man dragit fram 10 mm² (kan fungera med 6 mm² om man räknar på det) och säkrar av den med 35A. I de allra... -
Müssli svarade i tråden Easee inställningar.Det enda felet jag kan se är att Kretssäkringen är inställd på 12A vilket ska vara 16A. Det spelar dock ingen egentlig roll eftersom... -
Müssli svarade i tråden Easee inställningar.Ni har väl inte 40A huvudsäkringar? Det är högst ovanligt, jag har aldrig varit med om det i ett bostadshus. Max 16A på boxen är helt... -
Müssli svarade i tråden Easee inställningar.Boxens inställningar hävdar att ni har 16A huvudsäkringar och själva boxen är nedställd till max 12A vilket låter vettigt om ni inte har... -
Müssli svarade i tråden Montera takfläkt, nybörjare.Högst troligt är regeln/glesen 70 mm bred och 20 mm hög. Får inte alla skruvar plats där? I så fall kan det vara bra med två... -
Müssli svarade i tråden Montera takfläkt, nybörjare.Välkommen till forumet! Det är bästa är att hitta en regel om det är möjligt. De medföljande expanderna kan du inte använda, de är till... -
Müssli svarade i tråden Hur byta i ljuskälla IKEA badrumslampa.I så fall är det högst troligt en driver som gått sönder. Ibland sitter den inne i skåpet längst upp men ibland sitter den på baksidan...
Bilder
Visa mer
Müssli har laddat upp 99 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götalands län
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Driver elfirma.