SC Aero
Gillar verktyg
Se mer
Aktivitet
-
SC Aero svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Ja har man ingen bil så får man cykla 😂 -
SC Aero svarade i tråden Vad blir det för mat?. -
SC Aero svarade i tråden Vad är det för fel på den här sågen?.Klingan sitter ju helt löst 😱😱 -
SC Aero svarade i tråden Bygga en kombinerad carport/solpanels-ställning, synpunkter?.Bra jobbat 👊 -
SC Aero gillade nizzehults inlägg i tråden Bygga en kombinerad carport/solpanels-ställning, synpunkter?.Tre plintar på plats nu (syns bara en på bilden) och det tar betydligt längre tid än man tror. Inte blev det bättre av att jag hittade... -
SC Aero svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Om man betalar årsvis så kostar F1 tv pro -
SC Aero svarade i tråden Vad blir det för mat?. -
SC Aero svarade i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Bra jobbat 👊 💪 -
SC Aero svarade i tråden Quiz: Har du koll på kärnkraft?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer (44%) som har gjort quizet "Har du koll på kärnkraft?" -
SC Aero svarade i tråden Quiz: Pular du olagligt med elen?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 133 andra personer (28%) som har gjort quizet "Pular du olagligt med elen?" -
SC Aero skrattade åt krambriws inlägg i tråden Vad är det för små kryp som jag har fått i lägenheten min?? Chris ...Dom är ju så jättesmå så dom syns inte ens!! -
SC Aero gillade Dilatos inlägg i tråden Köpa begagnad elbil utifrån Naturvårdsverkets nya premie för fattiga.Off topic men... Utsikt från altanen, Indiska oceanen skymtar i bakgrunden. +33 just nu.
Bilder
Visa mer
SC Aero har laddat upp 342 bilder.
Filmer
SC Aero har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- Östergötland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Svarvare