M
Method Man
37
Poäng
36
Medlem i
2
Startade trådar
10 jul 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MMethod Man gillade [old rusty]s inlägg i tråden Bästa slinglösa robotgräsklipparen 2026 - Vilken rekommenderas idag?.Och aldrig fjärde och femte åren för då börjar kostbesparingsprojekten komma. :)
-
MGrymt bra svar och snabbt gick det. Tackar. Skönt att veta att denna metod fungerar så bra. Bra också att du beskrev så bra hur du...
-
M@covet I ditt svar ovan skrev du : "Lutningen mot berget gjordes när den brunnit 15-30 minuter" ...Exakt hur gjorde du lutningen...
-
MLutningen gjordes genom att dra på betongen med ett sk "svärd", dvs en stålglättare. Men det går nog bra med en skrapa eller bräda. Min...
-
MHar ni bild på era lösningar? Står inför ett liknande projekt och inspireras gärna av hur ni gick tillväga. Inser dock att det gått lång...
-
MSkulle gärna få se lite bilder jag också! Har ett berg ca 7cm ”brett” som leder vatten ner för min uppfart och det vattnet fryser till...
-
MEn klack verkar väldigt vettigt, men det borde väl också kunna fungera bra med gummimatta/tjock byggplast som man lägger i vinkel?
-
MJag är också sugen på en uppföljning! Berätta gärna hur det har fungerat!
-
MJag har en stuga med en del problem med mycket vatten som rinner från ett berg och in under byggnaden och det skapar problem i en del av...
Allmän info
- Från
- Stockholms Län
- Kön
- Man