M
Morgan1
282
Poäng
101
Medlem i
9
Startade trådar
14 jun 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MKlipp ett litet hål någon cm från ena hörnet och häng den på en vanlig krok (el sugproppskrok) ovan diskbänken så torkar den fort. (Jag...
-
MYes! Yippi!!! Äntligen slipper jag koka eländet som jag hittills försökt göra varje dag! Testar direkt om det funkar! Tack 8-)
-
MMorgan1 gillade RoTes inlägg i tråden Köpa begagnad elbil utifrån Naturvårdsverkets nya premie för fattiga.Bidragsfusk är väl det bästa vi har i Sverige?
-
MMorgan1 gillade hempularens inlägg i tråden Anslutning av Telia Fiber - nedgraderad redan innan anslutningen..Tag chansen att skippa Telia nu direkt. De är helt oseriösa. Detta blir bara början på en lååång strulresa.
-
MHar man inte större problem än det här ska man va nöjd!😄
-
MGrannarna har snickare hemma för att sätta staket och bygga pergola. Till pergolan som ligger nära vårt garage hade de satt en planka...
-
MMorgan1 gillade Bästerortarns inlägg i tråden Borde man spola avloppsrör i villa om man inte har problem?.För lite mer pengar än vad dom här skojarna vill ha för att spola så får du en högtryckstvätt, rörspolningsslang och en enklare...
-
MDet är ju där säljarna försöker gömma ”dolda fel” 😁
-
MHar du koll på hur mycket du förbrukar? En normal familj förbrukar 150 - 200 kbm på ett år, helt utan att det vattnas gräsmatta eller...
Bilder
Visa mer
Morgan1 har laddat upp 18 bilder.
Allmän info
- Från
- f
- Kön
- Man