(Inte Alltid)Glad Ammatör
208
Poäng
97
Medlem i
15
Startade trådar
1 jun 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
(Inte Alltid)Glad Ammatör gillade Snusmumrik1s inlägg i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Här får jag väl erkänna att jag gjorde bort mig. Har aldrig haft några problem med att hantverkare/elektriker tagit ut ett så stort... -
(Inte Alltid)Glad Ammatör gillade Alfredos inlägg i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.En fråga värdig att citeras på Bygga Hus förstasida! 🙄 Men hade jag oändligt med pengar hade jag också struntat i prislappen på det jag... -
(Inte Alltid)Glad Ammatör blev arg av EyEr0ns inlägg i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Du kan ju även hitta dyrare och billigare elektriker än 699 kr/tim? Vad spelar det för roll vad materialet kostar? Hade din 699 kr... -
(Inte Alltid)Glad Ammatör gillade pmds inlägg i tråden Test gräsklippare batteri – vi utser bästa batteridrivna gräsklipparen 2025.Det är lättare att svänga med framhjulsdrift. Speciellt snäva svängar. -
(Inte Alltid)Glad Ammatör skrattade åt Bo Seborns inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Från och med 1:a juni kommer Ellevio att upphöra med effektivtavgift. Jag har investerat ca 4000 kr för att möta Ellevios önskemål att... -
(Inte Alltid)Glad Ammatör gillade hempularens inlägg i tråden Granne vill bygga attefallshus på tomgränsen.Generellt sett så är jag ganska "förlåtande" till vad grannar gör nära gränsen. Men den härt nya stugan, hur stor del av gränsen blir... -
(Inte Alltid)Glad Ammatör skrattade åt Techdices inlägg i tråden Granne klagar på störande ljus från laddbox.Som titeln lyder, vi installerade nyligen en laddbox hemma för att kunna ladda bilen, knappt ett dygn senare får jag ett meddelande från... -
(Inte Alltid)Glad Ammatör gillade breakmans inlägg i tråden Någon som har testat Skil 1340 AA bordssåg?.Beror väl på om du behöver släpa den långt eller inte. Jag flyttat min 90% i garaget och då skulle hjulen ta onödig plats, så hade valt...
Bilder
Visa mer
(Inte Alltid)Glad Ammatör har laddat upp 10 bilder.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man