S
styrman1
1 251
Poäng
1 190
Inlägg
21 år
Medlem i
16
Startade trådar
6 feb 2005
Blev medlem
4 dagar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Sstyrman1 svarade i tråden Är "Guldturné"-bussen bra ställe att sälja smycken på?.Väl formulerat. Håller helt med.
Bilder
styrman1 har laddat upp 6 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm