A
A-Man_08
Aktivitet
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..Jag borrade med en mindre maskin 1.2 joule i taket väldigt smidigt faktisk.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..Man behöver inte alltid så stor maskin. Men dom tar överdrivet mycket för märket.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Alkylatbensin istället för e85?.Hur många dunkar får det åt per år extra kostnaden kanske är försumbar?
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..Jag tog en chansning och beställde en från Aliexpress tills det dyker upp något annat alternativ.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..Nej den fattas. Har bara en vanlig chuck.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..En hilti originalchuck kostar 2000kr på hiltis sida. Det tycker jag är oskäligt och överdrivet för en simpel chuck. Det verkar svårt...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..Och det var till en hilti?
-
AA-Man_08 svarade i tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris..Känns som Chinachuckarna som sälj på amazon är samma som på temu / aliexpress typ som att dom säljs vidare.
-
AA-Man_08 skapade tråden Var hitta en SDS Chuck till Hilti TE2-M Till vettigt pris. i forumet Verktyg & Maskiner.Jag behöver en chuck, men priset för en Hilti original 700+kr tycker jag är lite väl mycket. Är en eftermarknadschuck från china någon...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Svart kabel 30cm ovan fiberkabel.Bild?
-
AA-Man_08 svarade i tråden "Laga" bränsleslang med krympslang?.Jag hade kostat på 100kr för ett slangbyte.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Fiber att dras vid tilläggsisolering direkt till rum.Tänkte du dra fiber till alla rum? Vad är syftet? Ska du ha switchar eller konverterar i varje rum för RJ-45?
-
AA-Man_08 svarade i tråden Hur justera en daloc säkerhetsdörr..Ingen aning tror det är en täckkåpa.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Hur justera en daloc säkerhetsdörr..Funderar på att göra en quick fix. Sätta en montageskruv som lyfter dörren när den åker över. Ultimata vore att försänka skruven i trät...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Dags att reformera bostadsrätten?.Byggföretagen får börja tänka om, många bostäder säljs inte före inflytt. Det bottnar nog i att man nått vad många kan betala.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Dags att reformera bostadsrätten?.Jag förstår att folk gnäller på elen. Oavsett vilket abonnemang jag skulle välja så blir det billigare än att ta ett eget med alla fasta...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Dags att reformera bostadsrätten?.Problemet är att priserna på nyproduktion blir bara högre och högre, man måste göra en vist för att kunna skjuta till mer pengar. Sen...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Dags att reformera bostadsrätten?.Hur skulle det kunna se ut i en bostadsrättsförening?
-
AA-Man_08 svarade i tråden Dags att reformera bostadsrätten?.Vi har en kanske bra ordförande då han gör mycket saker själv då han är händig som sparar en del kostnader. Istället för att någon...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Dags att reformera bostadsrätten?.Och hur skulle det gå till praktiskt och på vilka grunder väljs medlemmar in. Risken här är att det baseras på styrelsens tyckande och...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Vilken koppling/adapter till diskmaskinen?.Häll kokande vatten över.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Nyinstallerade fiber/Telia - Ingen IP trots grön WAN.Vad står det att du erhåller för ipadress när du kopplar datorn direkt i lan 1 titta på nätverksegenskaper.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Nyinstallerade fiber/Telia - Ingen IP trots grön WAN.Varför har du två routrar? Om du börjar med den som är anslutet till Lan1 på tjänstefördelaren, vad får du för ip på routerns wanport...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Nyinstallerade fiber/Telia - Ingen IP trots grön WAN.Börja enkelt koppla in en dator i lan1 om möjligt får du en ip och når internet så fungerar tjänsten. Koppla då ur och byt till din...
-
AA-Man_08 svarade i tråden Nyinstallerade fiber/Telia - Ingen IP trots grön WAN.Vad sätts det för ip om kopplar in dator med kabel på lan1?
-
AA-Man_08 svarade i tråden Hur drar jag nätverkskabel från tvättstugan nere till kontor uppe?.Så vad är den svarta kabeln för kabel?
-
AA-Man_08 svarade i tråden Hur drar jag nätverkskabel från tvättstugan nere till kontor uppe?.Splittern kan sitta på annat ställe på övervåningen.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Hur drar jag nätverkskabel från tvättstugan nere till kontor uppe?.Den svarta kabeln är troligtvis en i kommande kabel för kabeltv. Det ser ut som en dämpare eller filter där den är ansluten till vita...
-
AA-Man_08 svarade i tråden biltema bromsok till bil, bra eller dålig?.Ja så är det. Du köper en tjänst.
-
AA-Man_08 svarade i tråden Vad ska jag göra med vår döende tujahäck?.Det kan nog stämma med tanke på att det är precis vid elboxen. En kompis har samma problem hans son å dennes kompisar brukar pinka vid...
Bilder
Visa mer
A-Man_08 har laddat upp 188 bilder.
Filmer
A-Man_08 har laddat upp 2 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man